مسعود شجاعی گزینه اول سرمربی گری تراکتور

معاون باشگاهتراکتور گفت: می توانم بگویم گزینه اول ما شجاعی است اما مسعود دوست دارد همچنان فوتبال بازی کند و قابلیت این کار را هم دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، هوشنگ نصیرزاده درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور اظهار داشت: با توجه به هواداران بسیار زیادی که تراکتور دارد، انتخاب سرمربی برای آن نسبت به تیم های دیگر دقت بیشتری را می طلبد. مقبولیت آن مربی بین بازیکنان و هواداران بسیار مهم است. گزینه های متعددی را مورد مطالعه قرار دادند و ممکن است اعضای هیات مدیره در زمان رسیدگی شان به مواردی بربخورند و بگویند نمی توانیم برخی گزینه ها را در محدوده شاخص های مان قرار بدهیم.

وی افزود: از بین این گزینه ها به سه گزینه رسیده اند که قرار است درباره آنها صحبت شود. این سه مربی هم از بین مربیان ایرانی مقیم داخل و خارج از کشور هستند. هرچند جذب مربی خارجی ممنوع است اما برخی دوستان مدام اسم مربی خارجی می آورند. انتخاب عجولانه سرمربی مشکلاتی ایجاد می کند که جمع کردن کار سخت می شود.

معاون ورزشی باشگاه تراکتور تصریح کرد: با چند مربی مذاکره و صحبت شده و باید مربی ای را انتخاب کنیم که مقبول بازیکنان و مربیان باشد و البته تا پایان فصل بدون مشکل بتوانیم همکاری مان را ادامه بدهیم. اگر بخواهیم از گزینه مدنظرمان اسم ببریم مشکلاتی برای این مربی و باشگاه تراکتور ایجاد می شود.

نصیرزاده درباره اینکه آیا افشین قطبی و الکساندر نوری گزینه های ایرانی خارج از کشور تراکتور هستند، گفت: بخش بین الملل باشگاه باید با آنها صحبت کرده و رزومه شان را بگیرد. به جز این مربیان نفراتی مثل امید نمازی و محمد تقوی که در تراکتور هم نتایج خوبی کسب کرده جزو مربیان ایرانی خارج از کشور هستند. البته قطبی به تازگی قراردادش را تیم چینی تمدید کرده و به نظر می رسد به صورت قطعی از جمع گزینه های ما خارج شده است.

وی افزود: بین مربیان ایرانی هم گزینه داریم. برخی مواقع نام بردن از اسم یک مربی شاید از نظر من خوب باشد اما از نظر فرد دیگری درست نباشد. به همین دلیل بهتر است از گزینه ها نامی برده نشود. خود من هم منتظر هستم مذاکراتی که بخشی از آن در حوزه داخلی و بخشی هم در حوزه بین المللی است منجر به نتیجه شود و بتوانیم تیم را به فرد منتخب بدهیم.

معاون باشگاه تراکتور خاطرنشان کرد: طبق امورات باشگاه به هواداران قول می دهیم و اینگونه نیست با اعلام یک تاریخ با هواداران شوخی می کنیم. برخی مواقع می گوییم فلان موضوع چند روز دیگر رخ می دهد اما در نهایت محقق نمی شود. این به معنای راست گفتن به هوادار نیست. پیش از این گفتم شاید قبل از دیدار با پیکان سرمربی جدید خود را انتخاب کنیم اما مشخص نیست تا آن زمان چنین اتفاقی بیفتد.

نصیرزاده تصریح کرد : با توجه به اینکه انتخاب مربی تا قبل از این دیدار سخت است و مذاکرات مان تاکنون نهایی نشده است احتمال دارد مسابقه با پیکان را هم با مسعود شجاعی و علی نیکبخت کار را ادامه بدهیم. شجاعی سال ها کاپیتان تیم ملی بوده و در ابعاد بین المللی فوتبال بازی کرده است.

وی درباره اینکه آیا شجاعی هم جزو گزینه های سرمربیگری تراکتور است، گفت: می توانم بگویم گزینه اول ما شجاعی است اما مسعود دوست دارد همچنان فوتبال بازی کند و قابلیت این کار را هم دارد. بازیکنان هم علاقه دارند مسعود همچنان عضوی از تیم باشد. البته کسالتی هم دارد که در حال بهبود است. آرام آرام تمرینات خود را شروع می کند و اگر بدنش آماده باشد همیشه در لیست تراکتور است و با تشخیص خودش می تواند به عنوان بازیکن ثابت یا ذخیره مقابل پیکان بازی کند‌. شجاعی واقعا مهره ارزشمندی است و در زمان به مشکل خوردن تیم گره گشا است‌.

معاون باشگاه تراکتور در ادامه گفت و گو با رادیو ورزش درباره اینکه با این تفاسیر سرمربی تراکتور تا هفته هشتم انتخاب می شود، توضیح داد: آنقدر زمان به سرعت می گذرد که آدم فکر نمی کند. قبل از بازی با ماشین سازی گفتیم بعد این دیدار انتخاب سرمربی تمام می شود اما دیدیم به سرعت زمان سپری شد. امیدواریم تا آن زمان کار تمام شود اما در حال حاضر از توانمندی ، قابلیت و مهارت شجاعی و علی نیکبخت استفاده می کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید