وقتی کنایه کی روش هنوز از یاد برانکو نرفته است!

برانکو پس از گذشت یکسال از حضور از پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا هنوز کنایه ای که کی روش به او درباره سفر کاروان پرسپولیس با "بیزینس کلاس" زده است، یادش نرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس‌، برانکو ایوانکوویچ ، سرمربی سابق پرسپولیس امروز در گفت و گویی تلویزیونی درباره حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد و در پاسخ به سوالی درباره اینکه اگر زمان به عقب برگردد، تصمیمی هست که بخواهید درباره فینال تغییر دهید؟، گفت‌: قطعا همینطور خواهد بود. اگر به عقب برگردم در تصمیماتم تغییراتی ایجاد می کنم. همانطور که حالا برای یحیی گل محمدی 14 روز بازی‌های لیگ تعطیل شد، قطعا من هم تلاش و اصرار می کردم تا فدراسیون بازی‌ها را تعطیل کند. این به خاطر آن بود تا تیمم استراحت داشته باشد و با آمادگی به فینال برود.

وی ادامه داد: همانطور که اطلاع دارید 5 روز قبل از بازی عزیمت تیم به ژاپن برای ما بازی سخت با سایپا را گذاشتند. طاقت فرسا بود. بعد از آن هم که راهی ژاپن شدیم، کارلوس کی روش متلک انداخت که چرا پرسپولیس با بیزینس کلاس سفر کرده؟ بنابراین مشخص است ما با چه مشکلاتی رودرو بودیم. بازی های لیگ را هم بعد از فینال در پیش داشتیم. به خاطر محدودیت بازیکن باید خیلی مراقبت می کردیم که کسی مصدوم نشود. اگر یادتان باشد در بازی برگشت نعمتی محروم شد و او را در اختیار نداشتیم. محرومیت او ضربه جبران ناپذیری به پرسپولیس و بدنه تیمی ما وارد کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید