هزاران راننده پیامک تخلف کرونایی دریافت کردند

در راستای طرح مقابله با کرونا به رانندگان ۸۱ هزار و ۴۲۸ دستگاه خودرو تذکر لسانی داده شده و از ادامه سفر ۲۶هزار و ۹۸۵ دستگاه خودرو جلوگیری شده و به مبدا عودت داده شدند و ۴۵هزار و ۲۲۸ پیامک برای رانندگان خاطی ارسال شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ نیروی انتظامی اقدامات انجام شده در طرح مقابله با چرخه انتقال کرونا در روز گذشته را اعلام کرد.

ایسنا نوشت: نیروی انتظامی در راستای اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در روز گذشته از توان و ظرفیت ۱۰هزار و ۹۹۰ نیروی خود در سراسر کشور استفاده کرده و در ۱۹۴۸ نقطه نیز این طرح را به اجرا درآورده است.

بر این اساس در روز جمعه با مجموع اقدامات انجام شده در حوزه ترافیکی تردد خودروها حدود ۳۶ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است، همچنین در حوزه مرتبط با صنوف نیز ماموران پلیس از ۱۳هزار و ۶۲۳ واحد صنفی بازدید کرده و برای بیش از ۱۰هزار مورد تذکر و صورتجلسه صادر کردند. ۲۶۲ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد. 

 در حوزه تذکر لسانی نیز به رانندگان ۸۱هزار و ۴۲۸ دستگاه خودرو تذکر لسانی داده شده و از ادامه سفر ۲۶هزار و ۹۸۵ دستگاه خودرو جلوگیری شده و به مبدا عودت داده شدند.

جریمه طرح محدودیت شبانه نیز برای ۴۰هزار و ۱۰۸ خودو صادر شده است. در مناطق نارنجی نیز ۵۵۱۰ خودرو و در مناطق قرمز نیز ۱۳۶۶ خودرو جریمه شده‌اند. در روز گذشته ۴۵هزار و ۲۲۸ پیامک برای رانندگان خاطی ارسال شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید