سمیعی:‌ با تحقق درخواست النصر حیثیت فیفا و AFC خدشه دار می شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پس از تحویل گرفتن این باشگاه تعامل تیم مدیریتی و کادر فنی را برقرار کردیم و برای رفع مشکلات مالی و مسایل اقتصادی با برگزاری جلسات متعدد با گروه‌های مختلف بررسی شد تا مشکلات پرسپولیس در حداقل زمان مرتفع شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، جعفر سمیعی زفرقندی در نشست هم‌اندیشی معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و خودش با سردبیران رسانه‌های ورزشی اظهار داشت:‌خود را موظف به پاسخگویی می‌دانم و  تمام تلاشم را به کاربسته تا روابط‌عمومی این باشگاه اخبار مورد نیاز مردم و اصحاب رسانه را در اختیارشان بگذارد.

وی افزود: انجام دو اقدام مهم پس از تحویل باشگاه پرسپولیس به من انجام شد. تعامل تیم مدیریتی و کادر فنی را برقرار کردیم، چرا که این مهم به رشد، اعتلا و موفقیت  تیم کمک می‌کرد. در ادامه هم مشکلات مالی و رفع مسایل اقتصادی با برگزاری جلسات متعدد با گروه‌های مختلف بررسی شد تا مشکلات پرسپولیس در حداقل زمان مرتفع شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد:‌ برای ایجاد انگیزه، مطالبات مالی سال گذشته اعضای تیم را پرداخت کرده و تا چند روز آینده بخشی از مطالبات فصل جدید نیز پرداخت خواهد شد.

 سمیعی زفرقندی با اشاره به حضور تیم پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت:‌ حضور تیم پرسپولیس به عنوان نماینده فوتبال کشورمان در فینال جام ملت های آسیا(منظور فینال لیگ قهرمانان آسیا) برای ما بسیار مهم است و با تاکید براین مهم تلاش کردیم تیم با روحیه بالا به دوحه اعزام شود.
 
وی درباره تمدید قرارداد کادرفنی توضیح داد: در این ۱۰ روز باقی مانده اقداماتی انجام شده تا تیم به ثبات لازم برسد در این ارتباط تصمیم گرفته شد تا قرار داد کادر فنی تمدید شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: با حمایت فدراسیون فوتبال، کمپ تیم ملی در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفت و با این اقدام کمک بزرگی برای بهره‌مندی تیم از امکانات فدراسیون فوتبال شد.

سمیعی زفرقندی ادامه داد: با دعوت یحیی گلمحمدی و افشین پیروانی به جلسه هیات مدیره باشگاه، خواسته‌ها و امکانات مورد نیاز تیم برای حضور در مرحله پایانی لیگ قهرمانان آسیا ارائه و این خواسته‌ها برآورده شد.

وی با اشاره به شکایت باشگاه النصر تصریح کرد: باشگاه النصر به دنبال برهم زدن تمرکز تیم است و شانسی برای پیروزی در پرونده شکایت خود ندارد. در صورت وقوع این اتفاق حیثیت AFC و FIFA خدشه‌دار خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره پرونده عیسی آل کثیر گفت: به پیروزی در پرونده مربوط به آل کثیر و حضور وی در مسابقه فینال جام ملت‌های آسیا امیدواریم.

سمیعی زفرقندی درباره آخرین شرایط برگزاری دیدار پرسپولیس و ذوب آهن توضیح داد: پس از اعمال تست کرونا از بازیکنان و در صورت اعلام ابتلای تعداد کمی به ویروس کرونا مقابل ذوب آهن دیدار خواهیم کرد. در صورت رویارویی با تیم ذوب آهن و پس از این مسابقه تیم در قرنطینه به سر خواهد برد.

وی درباره انتقادهای مطرح شده نستب به حضور شهردار تهران در محل تمرین پرسپولیس عنوان کرد: در دیدار ده دقیقه‌ای روز گذشته با دکتر حناچی شهردار تهران تمامی پروتکل‌های بهداشتی رعایت شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید