درگیری لفظی سرمربی بارسا با نیمکت‌نشینان یوونتوس+ عکس

در شب شکست بارسلونا مقابل یوونتوس در ورزشگاه خانگی‌اش، سرمربی این تیم از کوره در رفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، جدال حساس تیم‌‌های فوتبال بارسلونا و یوونتوس در ورزشگاه نوکمپ در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که شب گذشته (سه‌شنبه) برگزار شد با حواشی زیادی همراه بود.

یکی از آنها درخواست بازیکنان و نیمکت‌نشینان تیم فوتبال یوونتوس از داور مسابقه برای اخراج کلمن لنگله، مدافع فرانسوی بارسلونا بود که در محوطه جریمه این تیم به وضوح توپ را با دستش زد و منجر به اعلام دومین پنالتی به سود یوونتوس و سومین گل این تیم شد.

لنگله قبل از ارتکاب این خطا، کارت زرد گرفته بود و به همین دلیل یوونتوسی‌ها پس از تأیید شدن خطای او توسط داور با تماشای VAR، خواهان مجازات دوباره او با کارت زرد و اخراجش بودند که البته این اتفاق صورت نگرفت.

درخواست آنها اما خشم رونالد کومان، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا را به همراه داشت و او با نیمکت‌نشینان یوونتوس درگیری لفظی پیدا کرد و چندین بار به آنها گفت «خفه شوید، دهان‌تان را ببندید». واکنش بازیکنان یوونتوس هم به ابراز خشم مربی هلندی تنها خنده بود.

رونالد کومان , تیم فوتبال بارسلونا , تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا ,

بارسلونا با قبول باخت 3 بر صفر در خانه، صدر جدول گروه G را به یوونتوس تقدیم کرد تا در قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی در گلدان دوم قرار بگیرد و حالا باید منتظر رویارویی با یکی از تیم‌های اول سایر گروه‌ها باشد.

دیدگاه تان را بنویسید