انتقاد شدید عمران زاده از داوری: در 5 هفته 3 پنالتی برای استقلال نگرفتند

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: در پنج هفته 3 پنالتی برای ما نگرفتند و این تعداد خیلی زیاد است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، حنیف عمران زاده پس از تساوی یک بر یک تیم های استقلال و صنعت نفت درباره داوری این بازی اظهار داشت: در نیمه دوم یک صحنه کمک داور اوت را به سود ما اعلام کرد اما پس از اینکه تعویض صورت گرفت، همان اوت به ضرر ما شد. در صحنه دیگری بازیکن صنعت نفت داخل 18 قدم توپ را با دست گرفت اما داور برای استقلال پنالتی نگرفت.

وی درباره اینکه اعضای تیم صنعت نفت هم می ‌گویند گل اول این تیم سالم بوده است، عنوان کرد: نمی‌دانم اما درباره صحنه پنالتی خودمان باید بگویم بازیکن حریف توپ را با دست نگه داشت اما خدا می‌داند پنالتی چیست؟

مربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه در هر بازی یک اخطار دریافت می‌کند، گفت: به قرآن قسم می‌خورم نمی‌دانم داستان چیست؟ اما خیلی است در پنج هفته سه پنالتی برای استقلال نگیرند. در دیدار با مس رفسنجان، مقابل ماشین سازی که پنالتی روی مهدی قائدی را نگرفتند و امشب هم که به جز پنالتی روی این بازیکن، در صحنه ای که طیبی، قائدی را در موقعیت تک به تک با آرنج زد بازهم خطا اعلام نشد.

عمران زاده درباره اینکه آیا این مسائل از جایی آب می‌خورد، توضیح داد: چه می‌دانم اما امروز با تیم ما لج کرده بودند.داور به داور چهارم اعتماد نداشت و این خیلی جالب بود. اتفاق‌هایی در این مسابقه رخ داد که نمی توان درباره اش صحبت کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید