صادقی:‌جای استوک بازیکن حریف روی پای بازیکنمان بود/ جایگاه بهتری در جدول بدست می آوریم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تیم ما می‌تواند بهتر از این بازی کند، نتایج بهتری را رقم بزند و سعی داریم جایگاه بهتری در جدول به دست بیاوریم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ابراهیم صادقی پس از تساوی صفر - صفر شاگردانش مقابل مس رفسنجان گفت: نیمه اول بازی خیلی مسلط بودیم و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. مالکیت توپ کاملاً در اختیار ما بود، اما به خاطر شرایط آب و هوایی، زمین کیفیت خوبی نداشت. ما اینجا همیشه زمین خوبی داریم، اما یک نیمه روی آن بازی کردیم و نیمه دوم زمین کیفیت نداشت.

 

وی ادامه داد: در نیمه دوم، یک بازی پایاپای بود. تیم مس هم موقعیت‌هایی را مثل ما ایجاد کرد. از دقیقه 70 با تعویض‌ها سعی داشتیم سه امتیاز را با توجه به انجام بازی خانگی بگیریم که نشد. از کلیت بازی راضی هستیم، اما باید بدانیم که در بازی خانگی باید سه امتیاز را بگیریم. تیم مس از نظر فوتبالی، تیم بسیار خوبی است و جایگاهش در جدول نباید اینجا باشد. آنها با کیفیت هستند و فوتبالی جاندار و قوی بازی می‌کنند. با نمایشی هم که امروز ما دادیم، می‌دانیم که در آینده بهتر از این نتیجه خواهد گرفت.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص اعتراضش به داوری‌ها در چند صحنه گفت: درباره داوری هنوز صحنه‌ها را ندیدم، اما در طول بازی طبیعی است که در لحظه اعتراض کنیم. البته در نیمه اول به نظرم جای استوک بازیکن حریف کاملاً روی پای بازیکن ما نمایان است. در نیمه دوم هم به اعتقاد ما توپ به دست بازیکن حریف خورد و برای اطمینان باید صحنه‌ها را ببینیم.

صادقی درباره اینکه سایپا نسبت به فصل گذشته شروع بهتری داشته است، تاکید کرد: ما این فصل اهداف بزرگی داریم. ابتدا سعی داریم بازی خوبی انجام دهیم، سازندگی کنیم و نتایج خوبی بگیریم. تیم ما می‌تواند بهتر از این بازی کند، نتایج بهتری را رقم بزند و سعی داریم جایگاه بهتری در جدول به دست بیاوریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید