ریکاوری فایل های حذف شده با EaseUs Data Recovery

EaseUS Data Recovery Wizard امکان تعمیر فایل های از بین رفته و ریکاوری فایل ها ، تصاویر ، ویدیو ها و تمامی اطلاعات شما را فراهم کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مموری ها ، فلش ها ، هارد دیسک های اکسترنال و اینترنال و ... از جمله فضاهای فیزیکی هستند که مسئول نگهداری و مراقبت از اطلاعات ، تصاویر ویدیو ها ، اسناد ، فایل ها و ... هستند . همانطور که شایان است این فضاهای فیزیکی هر لحظه در معرض خطر و معیوب شدن و از بین رفتن اطلاعات هستند . از بین رفتن اطلاعات می تواند بصورت عمدی و یا حتی غیر عمد باشد . برای مثال دستگاه های نگهداری شما هر لحظه در خطر ویروسی شدن و از بین رفتن اطلاعات هستند .

امروز EaseUS Data Recovery Wizard  به تمامی این ترس ها و مشکلات پایان داده و امکان تعمیر فایل های از بین رفته و ریکاوری فایل ها ، تصاویر ، ویدیو ها و تمامی اطلاعات شما را فراهم کرده است .

 

بازیابی آسان در 3 مرحله

اپلیکیشن بازیابی و ریکاوری اطلاعات EaseUS تنها در 3 مرحله بسیار آسان تمامی اطلاعات شما اعم از تصاویر ، ویدیو ها ، فایل های word ، PDF  و ... را بازیابی خواهد کرد و در اختیار شما قرار خواهد داد .

 شما قادر خواهید بود اطلاعات خود را قبل از ریکاوری بصورت پیش نمایش مشاهده کنید و تنها فایل های مورد نیاز خود را بدون کوچک ترین آسیب و با بیشترین دقت در کمترین زمان بازیابی و یا تعمیر کنید و فایل خود را ذخیره کنید .

  1. دیسک و فضای مورد نظر خود را برای آنالیز و بازیابی اطلاعات انتخاب کنید .
  2. پیش نمایش فایل های خود را مشاهده کنید و سپس فایل های مورد نیاز خود را برای بازیابی انتخاب کنید .
  3. دکمه ریکاوری را بفشارید و فایل های خود را تحویل بگیرید .

نحوه ریکاوری عکس و فیلم

 

قدرت و سرعت در کنار دقت در عملکرد

برای همه افراد ممکن اس پیش آید که اطلاعات خود را بنا به هر دلیل عمدی و غیر عمدی از دست داده باشند و نیازمند به بازگردانی و بازیابی آنها باشند . این اپلیکیشن محبوب قادر است اطلاعات شما را در کمترین زمان ممکن و با نهایت دقت بازیابی کند .

جالب است بدانید فایل ها و اطلاعات شما درصورت پاک شدن ممکن است آسیب ببینند و یا حتی بطور کامل از روی پارتیشن شما حذف شوند . این قانون  بطور کامل در EaseUS نقض شده و شما می توانید تمامی اطلاعات نابود شده خود را تعمیر و سپس بازیابی کنید و در اختیار داشته باشید .

زمان برای EaseUS هیچ معنی نخواهد داشت . شما می توانید فایل های از دست رفته سالها پیش خود را به راحتی و تنها در 3 مرحله با دقت تمام بازیابی و یا در صورت نیاز تعمیر کنید و با کیفیت و حجم اصلی در اختیار داشته باشید .

نحوه ریکاوری عکس و فیلم

عملکرد با دقت EaseUS در کنار سرعت مثال زدنی آن بسیار مورد جلب توجه قرار گرفته است . EaseUS برخلاف تصور عموم و برخلاف تمامی اپلیکیشن های بازیابی بی کیفیت ، هیچ آسیبی به دیسک شما (فلش ، مموری ، هارد و ... ) نخواهد زد و با بکار گیری از متد ها و ترفند های جدید بدون ذره ای فشار به دستگاه شما تمامی اطلاعات را با دقت و در کمترین زمان بازیابی خواهد کرد و در اختیار شما قرار خواهد داد .

در دسترس بر روی تمامی پتلفرم ها

همانطور که پیشتر گفته شد شما با استفاده از این نرم افزار قدرتمند می توانید تتمامی فایل ها با تمامی فرمت های موجود روی سیستم های رایانه ای : ویندوز و مک و یا گوشی های همراه با سیستم عامل های : اندروید یا IOS  به راحتی بازیابی کنید .

 

اطلاعات از دست رفته خود بر روی حافظه های جانبی را به یکی از دستگاه های رایانه ای یا تلفن همراه خود متصل کنید و با EaseUS فایل های از دست رفته را تعمیر و بازیابی کنید .

اگر نیازمند به بازیابی دقیق و بی ضرر اطلاعات خود ب روی گوشی های موبایل یا سیستم های رایانه ای هستید قطعا EaseUS بهترین پیشنهاد برای شماست .

 

دیدگاه تان را بنویسید