ورود باشگاه استقلال به ماجرای فیلمبرداری از کادرفنی

پس از انتشار جنجالی فیلم محمود فکری در دیدار مقابل فولاد قرار است در بازی مقابل صنعت نفت آبادان، تمهیداتی برای جلوگیری از حضور عکاسان و فیلمبرداران در اطراف نیمکت استقلال انجام شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در این چهار هفته‌‌ای که از شروع لیگ گذشته، دو ویدیو از نیمکت استقلال در فضای مجازی پخش شده که نشان دهنده عدم هماهنگی لازم بین مربیان و کادر اجرایی این تیم است. ویدیوی اول مربوط به بازی فولاد و استقلال و زمانی از بازی بود که محمد دانشگر مصدوم شده و محمود فکری دنبال او می گردد و استقلال چند دقیقه ای ده نفره بازی کرد.

ویدیوی دوم هم درباره بازی پیکان و استقلال بوده که در صحنه‌ای از بازی حنیف عمران‌زاده به محمدحسین مرادمند دستور نفوذ می‌دهد اما صمد مرفاوی که در غیاب فکری نفر اول کادر فنی استقلال بوده، این دستور را وتو می‌کند و در این ویدیو صمد مرفاوی به حنیف عمران زاده هم انتقاد می کند که چرا بدون هماهنگی دستور فنی می دهد.

در چنین شرایطی اطلاعات حاکی از آن است که مدیران استقلال اصلا بابت انتشار این دو فیلم دل خوشی ندارند و ناراحتیشان را به گوش مسئولان سازمان لیگ هم رسانده‌اند و حتی به آنها اعلام کرده‌اند که نباید عکاسان و خبرنگاران بتوانند به قدری به محوطه فنی تیمها نزدیک باشند که بتوانند اتفاقات روی نیمکت را به راحتی ضبط کنند. این ویدیوها بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت و قرار است از بازی مقابل صنعت نفت آبادان، تمهیداتی برای جلوگیری از حضور عکاسان و فیلمبرداران انجام شود. باید دید استقلال در این راه موفق می‌شود یا ن

 

دیدگاه تان را بنویسید