هفتادو سومین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک؛

روند طراحی لباس کاروان المپیک و بررسی بودجه کمیته ملی المپیک

هفتادو سومین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز با ریاست سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و با حضور اعضای هیات با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن جلسات شماره یک کمیته برکزار شد.

لینک کوتاه کپی شد
جی پلاس؛ در ابتدای نشست موضوع تدوین بودجه سال 1400 کمیته ملی المپیک و شیوه نامه توزیع اعتبارات سال آتی،بحث و تبادل نظر شده و مقرر گردید در نشست آتی ضمن بررسی شاخص های توزیع بودجه فدراسیونها توسط کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی،سایر شاخص های توزیع اعتبار فعالیت های پشتیبانی،اجرایی،آموزشی،فرهنگی و امور مرتبط با بازیها به همراه آنالیز مربوطه توسط دبیر کل و خزانه دار ارائه و به آن پرداخته شود.
 
همچنین آقای فروتن رئیس کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک نیز گزارش مبسوطی در ارتباط با تشکیل کمیسیون اخلاق ورزش ارائه نموده که این کمیسیون در ارتباط با دستورالعمل های کمیته بین المللی المپیک و مقرارت داخلی و با توجه به ساز و کارهای تعیین شده طی روزهای آتی شروع بکار نماید.
 
این کمیسیون تاکنون  50 جلسه برگزار نموده و آیین نامه های مختلف اجرایی، انضباطی و اخلاقی را تدوین نموده است.
در ادامه نشست امروز دکتر عارف نیا رئیس ستاد فرهنگی بازیهای المپیک 2020 توکیو گزارشی از روند طراحی و انتخاب طرحهای پیشنهادی لباس رسمی کاروان توضیحاتی ارائه و ابراز داشت هداف از تشکیل ستاد فرهنگی بازیها، استفاده از کلیه ظرفیت های ملی کشور در حوزه هنری،فرهنگی و ورزشی می باشد و برنامه و فعالیتهای فرهنگی پیش بینی شده از طریق مشارکت کلیه دستکاه های مرتبط با این موضوع صورت خواهد پذیرفت.
 
عارف نیا در خصوص سمفونی ملی المپیک یادواره جهان پهلوان تختی و نماد کاروان ورزشی اعزامی کشورمان توضیحاتی ارائه کرد که  در این ارتباط دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک  عنوان داشت  برنامه های فرهنگی مناسب و در خور شانی برای بازیهای المپیک توکیو تنظیم شده است که بر اساس جهت گیری درست و فرایندهای علمی و فرهنگی می باشد.
 
در محور سوم نشست امروز نیز آقای بهمن محمد رضایی رئیس فدراسیون اسکیت به ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های این فدراسیون پرداخت  که هیات اجرایی ضمن قدردانی از تلاشهای مجموعه فدراسیون اسکیت و رئیس آن، بر حمایت بیشتر از این فدراسیون و رشته های تحت پوشش آن تاکید نمود.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید