تحلیل جی پلاس؛

هدف بعدی بیت کوین چه قیمتی است؟/ چه زمانی برای خرید مناسب است؟+ نمودار

پیش بینی می شود بیت کوین تا محدود 15-14 هزار دلاری ریزش کند و سپس موج دوم افزایش قیمت خود تا هدف 30 هزار دلار را در پیش بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه کار و درآمد جی پلاس: بیت کوین در روزهای گذشته به سقف تاریخی خود رسیده بود و همانطور که انتظار می رفت ه هم اکنون مسیر اصلاح خود را در پیش گرفته است در نتیجه  کسانی که قصد ورود به خرید رمز ها را دارند بایستی صبر کنند تا پس از شکل گیری اصلاح قیمتی آن وارد شوند لذا در شرایط فعلی ورود ببه این بازار فعلا توصیه نمی شود. 

 

اصلاح قیمت یا اصلاح زمانی همانند استراحت کردن برای ادامه مسیر یک فرآیند طبیعی است تا رمز ارزها یا هام بازار بورس بتوانند  روند رشد خود را با انرژی بیشتری طی کنند.

 

موج دوم افزایش قیمت بیت کوین تا هدف 30 هزار دلار

 

با این توصیف، همانگونه ک از نمودار ها می توان برداشت کرد، به نظر می رسد قیمت جهانی بیت کوین تا محدود چهارده تا پانزده هزار دلار سقوط کند سپس رشد خود را برای رسیدن به هدف سی هزار دلاری آغاز کند. 

 

موج دوم افزایش قیمت بیت کوین تا هدف 30 هزار دلار

در بلند مدت نیز با توجه به شروع موج سوم افزایش قیمت، پس از شکستن سد قیمتی 19 هزار دلاری بیت کوین، ثبت قیمت های بیش از 180-120 هزار دلار با توجه به ورود شرکت های بزرگ به بازار رمزارزها، بنیاد قوی آنها در سال های اخیر و از همه مهم ترین قوی تر بودن موج سوم دور از انتظار نیست با این تفاوت که مدت زمان سپری شدن موج سوم کمتر از امواج قبلی خود ارزیابی می شود.

با توجه به رونق ارزهای دیجیتال در کشور و گرایش دولت در شرایط تحریمی به سمت پول دیجیتال و تغییر دید عموم به این نوع از ارز، پیشبینی می شود شرایط بهتری برای خرید و فروش رمز ارزها در داخل کشور ایجاد شود.

 

*پرهام مهدی پور- تحلیل گر بازار رمزارزها

دیدگاه تان را بنویسید