حال و هوای پایتخت آرژانتین بعد از مرگ مارادونا+عکس

مرگ مارادونا حال و هوای شهر بوینس آیرس را دگرگون کرده و با وجود شیوع کرونا، مردم در سوک این ستاره بزرگ هستند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مرگ دیگو مارادونا بعد از ظهر چهارشنبه آرژانتین را لرزاند. با گذشت ساعت‌ها، هزاران نفر در خیابان‌ها جمع شدند و به بزرگترین نماد ورزشی تاریخ کشور ادای احترام کردند.  توصیه‌های بهداشتی برای پیشگیری از Covid-19 هم اهمیتی نداشت.

تسنیم نوشت: اولین مکان‌هایی که مردم با هم ملاقات می‌کردند، استادیوم‌های باشگاه‌هایی بود که مارادونا با آنها شناسایی می شود. استادیوم خانگی آرژانتینوس جونیورز، باشگاهی که او در 15 سالگی برای اولین بار در آنجا حضور داشت و در سال 2018 به دیگو آرماندو مارادونا تغییر نام داد. استادیوم نِوِلس اولد بوی (Newell’s Old Boy)، او در سال 1993 اینجا بازی کرد و از Gimnasia de La Plata، جایی که او بین سال‌های 2019 و 2020 مربیگری می‌کرد. و مهم‌تر از همه بوکا جونیورز، که طرفدار این تیم بود و دو بار، قبل و بعد از حضور در اروپا در آن بازی کرد.

سپس، پیروان او به اوبلیسکو (نقطه مرکزی شهر بوینس آیرس) و کازا روزادا نقل مکان کردند، جایی که مراسم تشییع جنازه در آنجا برگزار می‌شود. آخرین وداع به دو قسمت تقسیم خواهد شد: اول خانواده و افراد نزدیک، سپس عموم مردم. بیرون، در میدان دمایو، صف‌های طولانی قبل از نیمه شب تشکیل شده بود.

اما ادای احترام فقط از سوی باشگاه‌هایی نبود که مارادونا عضو آنها بود. ریور پلاته، رقیب کلاسیک بوکاجونیورز، پرچم‌های خود را به حالت نیمه افراشته قرار داده است و به ابتکار عمل برای روشن شدن روشنایی در ساعت 10 شب به مدت 10 دقیقه پیوست. (به یاد شماره 10 مارادونا)

مارادونا در جامعه‌ای پرشور و متفرق مانند آرژانتین، به آنچه که هیچ کس نتوانست به آن دست یابد دست یافت و موفق شد همه را زیر یک پیراهن متحد کند: شماره 10 آرژانتین.

در ادامه تصاویری که لئاندرو از حال و هوای خیابان‌های آرژانتین ارسال کرده را می‌بینید:

مردم آرژانتین به یاد مارادونا

مردم آرژانتین به یاد مارادونا

مردم آرژانتین به یاد مارادونا

مردم آرژانتین به یاد مارادونا

مردم آرژانتین به یاد مارادونا

مردم آرژانتین به یاد مارادونا

مردم آرژانتین به یاد مارادونا

دیدگاه تان را بنویسید