امیدواری مرزبان به هواداران سپاهان

مربی تیم سپاهان گفت: به خوبی به قدرت تیم تراکتور واقف هستیم و برابر این تیم بازی سختی را پیش رو داریم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از بازی مقابل تراکتور اظهار داشت: خیلی خوشحالم بعد از مدت‌ها به تبریز آمدم و فردا بازی سوم تیم سپاهان در لیگ است و به خوبی به قدرت تیم تراکتور واقف هستیم و می‌دانیم که این تیم کیفیت و بازیکنان خوبی دارد و با اینکه در 2 بازی قبلی تراکتور تنها 2 امتیاز گرفته است، اما واقف هستیم کار سختی را برابر این تیم پیش رو داریم و امیدوارم بازی تراکتور با سپاهان برای بینندگان تلویزیونی بازی زیبایی باشد.

وی گفت: محرم نویدکیا در خارج از فوتبال ایران بازی کرده و با فوتبال بین‌المللی و اروپا آشنا است و تنها اعتقادش به فوتبال مالکانه نیست و فوتبال در شرایط خاص به برنامه های ویژه‌ای نیاز دارد و در همه زمینه‌ها کار کردیم و سرعت انتقال بازی برای ما اهمیت دارد و در کنار آن فوتبال مالکانه و فوتبال روز دنیا عرصه می کند، از سوی سرمربی تیم مطرح شده و روی آن کار کردیم.

مربی تیم سپاهان گفت: زمان زیادی نداریم و باید هر هفته کیفیت خوب تیمی را داشته و نوید روزهای بهتر را به هواداران تیم سپاهان داده و سعی می کنیم از مدعیان لیگ در مسابقات امسال باشیم.

وی تصریح کرد: برای بازی مقابل تراکتور محرومی نداشته  و تمامی محرومان تیم به بازی رسیده و باید ببینم با نظر کادر پزشکی کدام از این بازیکنان شرایط بازی را خواهند داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید