واکنش عمران زاده به اظهارات مدیرعامل فولاد؛ یک عده در حال موج سواری هستند

مربی تیم فوتبال استقلال نسبت به اظهارات مدیرعامل باشگاه فولاد واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ حنیف عمران زاده  در خصوص شکست استقلال مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: چیزی که ما دیدیم اسمش فوتبال نبود. شما اگر فوتبال دیدید ما ندیدیم. بازی که از دقیقه اول تا آخرش جنگ و دعوا است اسمش فوتبال نیست.

فارس نوشت؛ وی افزود: متاسفانه از شب گذشته که ما باختیم، برخی حرف هایی می زنند که هر کاری کردیم، جواب ندهیم نشد. آقای سعید آذری! شما که دم از خلاق و اخلاق مداری می زنی، شما که خودت داخل استادیوم بودی و همه چیز را دیدی.

مربی استقلال یادآور شد: خودشان در استادیوم نشسته بودند و هر دو نیمکت را دیدند. من یک سوال دارم، مدیرعاملی که ادعای اخلاق گرایی داری، چرا  وقتی 2 روز قبل از بازی مربی فولاد مصاحبه کرد و به سرمربی استقلال متلک انداخت، به او اعتراض نکردی؟

عمران زاده گفت: مدیرعامل اخلاق مدار یک نگاه به فیلم و اواسط بازی بیندازد و ببیند مربی تیمش چگونه به سمت نیمکت استقلال حمله ور شد. نکند اینها را هم در کتاب اخلاق مدیرعامل فولاد نوشته اند؟ جالب است مربی تیم شما به نیمکت ما حمله کرده، آنوقت شما دم از اخلاق می زنید؟

وی ادامه داد: شما بروید مصاحبه های سرمربی تیم ما را قبل از بازی ها ببینید که آیا سرمربی تیم استقلال دنبال تنش بود؟ 3 امتیاز نوش جانشان ولی قرار نیست هر چه می گویند ما ساکت باشیم. مربی تیم حریف در سینه بازیکنان و کادر فنی روی نیمکت ما بود و دقیقه 75 با آژان کشی او را به سمت نیمکتشان فرستادیم.

وی تصریح کرد: آقای آذری ِ اخلاق مدار! شما بگویید کسی که 2 سال به خاطر کارت به کارت کردن محروم بوده، کنار تیم شما چه کار می کند؟ آیا این کارهای شما جزو اخلاقیات است که در صفحه اینستاگرامتان نوشته اید؟ دوره بازی های مجازی و رسانه ای تمام شده و مردم خیلی چیزها را می فهمند. اینکه بخواهید با اسم استقلال و هوادارانش بازی کنید و دو طرفه برای خودتان محبوبیت درست کنید، کار یک دهه پیش است؛ نه الان!

عمران زاده خاطرنشان کرد: محمود فکری چندین و چند بار به داور چهارم گفت به نیمکت تیم حریف کار نداشته باشید. آقای آذری! شما که دست به تلفن هستید، به سرپرست تیم ما زنگ بزنید و ببینید چند بار آقای مظلومی گفت بچه ها آرام باشید، فوتبال ارزش ندارد و جواب نیمکت نشینان آنها را ندهید.

مربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: شما که خیلی حرف از اخلاق می زنید، جلوی حمید رجبی را می گرفتید که علیه سرمربی تیم ما حرف نزند. یک روز قبل از بازی مربی تیم حریف در یک مصاحبه به سرمربی تیم ما تاخته و انتقاد کرده اما ما پاسخی ندادیم. مگر محمود فکری حرف بدی زده بود؟ او گفت نمی دانستم باشگاه بیانیه داده است. ما قبل از بازی نمی خواستیم جنگ درست کنیم و روی بازی تمرکز کردیم ولی ظاهرا شما از همان ابتدا دنبال دعوا بودید.

مربی استقلال در خصوص اینکه چرا در دقایق پایانی آن مشکلات برای تعویض به وجود آمده بود گفت: می گویند استادیوم ما بین المللی است ولی حتی یک تابلوی تعویض نداشتند. خیلی ها می گویند چرا تعویض نکردید اما بدانند تابلوی تعویض دستی بود! نکونام 2 تعویض انجام داد و همزمان این تعویض ها با تعویض های ما یکی شد. حتی کمک داور خودش سورپرایز شده بود که این تابلوها دستی است. زمانی که دانشگر آسیب دید شیخ به رختکن رفت و 5-6 دقیقه نبود. او رفته بود کفشش را عوض کند وگرنه ما همان زمان می خواستیم تعویض کنیم. حتی او را کنار خط بردیم ولی یکی از بازیکنان ما گفت زانوی من درد دارد و به همین دلیل صبر کردیم تا تکلیف او مشخص شود.

وی تاکید کرد: مربی تیم فولاد بعد از بازی مدعی شده خط هافبک استقلال اصلا در بازی نبودند.او طوری صحبت کرده که انگار 50 توپ به تیر دروازه زدند. بازی دیشب اصلا اسمش فوتبال نبود. اسم بازی دیشب داد و بیداد بود. فولاد 2 توپ شروع مجدد داشت که 2گل زد و برد. بردید نوش جانتان اما لطفا دم از اخلاق نزنید.

مربی تیم استقلال در خصوص اینکه ارزیابی خودش از شکست این تیم چیست تصریح کرد: بازی چیزی نبود که باب میل ما باشد، ما هم این را قبول داریم. سرمربی تیم ما آنقدر شجاعت داشت که  از هواداران عذرخواهی کند.

عمران زاده تاکید کرد: یک عده در حال موج سواری هستند ولی من می گویم28 هفته مانده و خیلی اتفاقات می افتد. از هواداران استقلال هم می خواهم که به تیم کمک کنند. مطمئن باشید بدون حمایت هوادار هیچ تیمی موفق نمی شود. من خودم سالها در این تیم بازی کرده ام و روزهای سخت و تلخ و شیرین زیاد دیده ام ولی یادتان باشد ما زمانی قهرمان شدیم که مردم با باخت و بردها کنارمان بودند و دست از حمایت نکشیدند. بروید و به سال 91 که قهرمان شدیم برگردید و ببینید چه مشکلاتی داشتیم ولی با حمایت مردم قهرمان شدیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید