ابراز تاسف علوی از رفتار محمود فکری در دیدار شب گذشته

سیدمحمد علوی مدیر تیم فولاد خوزستان از رفتار سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان دیدار شب گذشته دو تیم ابراز تأسف کرد و برخورد با او را ضروری دانست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سیدمحمد علوی مدیر تیم فولاد خوزستان درباره کلیپ منتشرشده از محمود فکری سرمربی استقلال پس از پایان بازی فولاد - استقلال گفت: کلیپ واقعاً منزجرکننده بود و من نمی‌دانم چرا و چگونه یک مربی به خودش اجازه می‌دهد اینگونه حرف بزند. قطعاً اگر در آن صحنه پرویز مظلومی و صمد مرفاوی دو مربی بزرگ فوتبال و باشگاه استقلال که هر دو اخلاق‌مدار هستند، حضور داشتند همانجا با سرمربی تیم‌شان برخورد می‌کردند که چرا با اینگونه الفاظ درباره کادر فنی و بازیکنان تیم ما صحبت کرده است.

وی در ادامه افزود: باشگاه فولاد به هیچ عنوان نمی‌گذارد حقش در هیچ زمینه‌ای ضایع شود و شکایتی از ایشان به کمیته اخلاق و دیگر مراجع قضایی انجام خواهیم داد تا دیگر شاهد چنین صحنه‌های بسیار زشت و زننده‌ای در زمین مقدس فوتبال نباشیم. بالاخره این زمین حرمت دارد و هر کس باید بداند که کجاست و چه حرفی را بر زبان می‌آورد.

مدیر تیم فولاد همچنین گفت: ایشان به تمامی مجموعه باشگاه فولاد توهین کرد و اگر اسم کسی را آورده بود به صورت شخصی نیز در دادگاه از او شکایت می‌کردیم. مستندات و شواهد خود را به کمیته اخلاق خواهیم فرستاده و امیدواریم که فدراسیون و کمیته اخلاق برخورد قاطعی درباره این موضوع با ایشان کند تا دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی در هیچ ورزشگاهی نباشیم.

سرپرست تیم فولاد خاطرنشان کرد: الان که با شما صحبت می‌کنم ایشان هنوز عذرخواهی از باشگاه، کادر فنی، بازیکنان و هواداران بزرگ فولاد نکرده و فکر می‌کنم اگر از رفتارشان ناراحت بود و متنبه شده بود عذرخواهی انجام می‌شد و شاید اکنون دیگر برای کاهش محرومیت احتمالی و اینکه کمیته اخلاق ورود کرده، بخواهد از صحبتی کنند. من به جای ایشان از تمامی هواداران دو تیم بزرگ فولاد و استقلال بابت این موضوع عذرخواهی می‌کنم و قطعاً رفتار آقای فکری ارتباطی با باشگاه فرهنگی استقلال و هواداران‌شان ندارد، چرا که در زمان حضور اسطوره‌های بزرگ در این باشگاه چون ناصرخان حجازی، منصور پورحیدری، پرویز مظلومی و ...همیشه اخلاق اولویت بوده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید