سرمربی تیم ملی بوسنی برکنار شد

بوسنی که اخیرا در بازی دوستانه برابر ایران که در خانه خود برگزار شده بود شکست خورده، سرمربی خود دوشان بایوویچ را برکنار کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ دوشان بایوویچ از هدایت تیم ملی فوتبال بوسنی برکنار شد.

ایسنا به نقل از ئکرنیجی نوشت: بوسنی در بازی های اخیر خود عملکرد ضعیفی داشته است. شکست در انتخابی یورو ۲۰۲۰ و در ادامه دو شکست پیاپی برابر هلند و ایتالیا و قبل از آن شکست برابر ایران در بازی دوستانه سبب شده است تا دوشان بایوویچ استعفا خود را از هدایت این تیم به فدراسیون فوتبال بوسنی بدهد و این فدراسیون نیز با استعفای او موافقت کند.

باجیویچ پس از جدایی رابرت پروسینسکی ، سرمربی کروات  در انتهای سال گذشته هدایت تیم ملی فوتبال بوسنی را دست گرفت و در هشت مسابقه ای که روی نیمکت "اژدها" گذراند ، به یک پیروزی هم نرسید. بوسنی و هرزگوین از گروه سطح اول لیگ ملت ها کنار رفت، جایی که در پاییز امسال دو تساوی و چهار شکست متحمل شد.

اما بزرگترین شکست برای این تیم باختن از ایرلند شمالی در نیمه نهایی مقدماتی ایورو ۲۰۲۰ بود که باعث شد این تیم حضور در یورو را از دست بدهد و بازیکنانی چون ادین ژکو و میرالم پیانیچ در یورو نباشند.

این تیم همچنین در بازی دوستانه برابر ایران که در خانه خود برگزار شده بود نیز شکست خورد تا نتایج ضعیف این تیم در چند ماه اخیر تکمیل شود و به این ترتیب دوشان بایووویچ از هدایت تیم ملی فوتبال بوسنی کنار برود تا این تیم تمرکز خود را روی انتخابی جام جهانی قطر قرار دهد که قرعه کشی این رقابت ها دو هفته دیگر برگزار می شود.

دیدگاه تان را بنویسید