یووه تکلیف ستاره اسپانیایی را روشن کرد

باشگاه یوونتوس قرارداد موراتا مهاجم سرشناس اسپانیایی خود را دائمی می کند و او را اتلتیکو مادرید می خرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ باشگاه یوونتوس تصمیم نهایی خود را برای دائمی کردن قرارداد «آلوارو موراتا»، مهاجم اسپانیایی اتلتیکو مادرید گرفت.

ایرنا به نقل از نشریه «توتو  اسپورت» تورین نوشت: موراتا تابستان امسال با قرارداد یک ساله به صورت قرضی راهی تورین شد، باشگاه یوونتوس یا بیانکونری برای یک فصل ۱۰ میلیون یورو به باشگاه مادریدی پرداخت کرد، در قرارداد این مهاجم اسپانیایی بندی وجود دارد که یوونتوس با پرداخت ۴۵ میلیون یورو می تواند در تابستان ۲۰۲۱ او را به صورت دائمی به خدمت بگیرد.

درخشش موراتا به همراه تیم ملی اسپانیا مقابل آلمان در لیگ ملت های اروپا که در نهایت با نتیجه ۶ بر صفر به نفع لاروخا به پایان رسید باعث شد تا مدیران یوونتوس تصمیم به دائمی کردن قرارداد این بازیکن بگیرند.

موراتا در مدت کوتاه حضورش در یوونتوس موفق شده ۶ گل برای تیم تورینی به ثمر برساند.

او بازی‌های زیبایی را در تیم‌های ختافه و اتلتیکو مادرید به نمایش گذاشت و سپس به تیم دوم رئال مادرید پیوست، او در ترکیب این تیم ۳۵ گل به ثمر رساند و توجه «ژوزه مورینیو» سرمربی تاتنهام هاتسپر را  به خود جلب کرد. در سال ۲۰۱۲ به تیم اصلی رئال مادرید پیوست. موراتا با درخشش خود تیم زیر ۲۱ سال اسپانیا را به نیمه نهایی مسابقات اروپایی رساند، وی توانست در مسابقات یوروی زیر ۲۱ سال، با ۴ گل در ۵ بازی کفش طلا کسب کند.

دیدگاه تان را بنویسید