چرا مدافع پیکان با پرسپولیس به توافق نرسید؟

حق وردی در ساعات پایانی نقل و انتقالات می‌گوید باشگاه رضایت‌نامه او را صادر نکرده تا در پیوستن به پرسپولیس ناکام باشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس ، حجت حق وردی درخصوص عدم دریافت رضایت‌نامه از پیکان و پیوستن به پرسپولیس گفت: من تا ساعت ۲۱ امشب در باشگاه بودم. تلاش زیادی کردم که بتوانم پیشنهاد پرسپولیس را قبول کنم اما به من رضایتنامه ندادند.

ایلنا نوشت؛ حق وردی درباره دلیل اصلی عدم رضایت پیکان توضیح داد: قرار بود طاهرخانی به پیکان بیاید اما آقا مهدی گفتند اگر شاهین بیاید قرار است در کنار من بازی کند. شاهین در باشگاه پیکان بود اما وقتی پرسپولیسی‌ها دیدند که من نمی‌توانم بروم، به او زنگ زدند.

او ادامه داد: امکان داشت اگر طاهرخانی با پیکان امضا می‌کرد من جدا می‌شدم. وقتی از من خبری نشد به او زنگ زدند. آقای گل محمدی خودش به من گفت که سه روز است که منتظرم هستند.

حق وردی در پاسخ به این سوال که عدم رضایت پیکان موجب دلخوری او شده یا خیر، گفت: من یک فوتبالیست حرفه‌ای هستم و می‌دانستم که با پیکان قرارداد دارم اما به هر حال یک توقعی هم داشتم که باشگاه هم حرفه‌ای عمل کند و منافع من را هم ببیند. حتی حاضر بودم که طلبم را ببخشم چون پیشنهاد پرسپولیس به عنوان فینالیست آسیا ارزشمند بود.

مدافع پیکان درباره گفتگو با مهدی تارتار گفت: آقای تارتار حق دارند. ما در پست دفاع مشکل داریم و چند بازیکن جدا شدند که باشگاه جانشین آنها را انتخاب نکرد. این حق ایشان است که منافع تیم  را در نظر بگیرند و به نظر  ایشان احترام می‌گذارم. این دومین بار بود که پیشنهاد پرسپولیس به دستم رسید اما نتوانستم به این تیم بزرگ ملحق شوم. از تمامی طرفداران و عزیزانی که پیام دادند هم تشکر می‌کنم و امیدوارم به اندازه‌ای تلاش کنم که یک زمان دیگر بتوانم در کنار آنها باشم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید