نحوه استوری گذاشتن در توییتر+ آموزش تصویری

شبکه اجتماعی توئیتر از ویژگی جدید خود به نام fleet که شباهت بسیاری زیادی به استوری در اینستاگرام دارد، رونمایی کرده که نحوه استوری گذاشتن در توئیتر را به صورت تصویری مشاهده می کنید.

لینک کوتاه کپی شد

گروه فناوری جی پلاس؛ پس از استقبال گسترده مردم از امکان استوری در شبکه‌های اجتماعی مختلف نظیر اینستاگرام، فیس بوک، واتس اپ و ...، توئیتر نیز ویژگی جدید خود را به نام fleet را که بسیار شبیه به استوری است، از مرحله آزمایش به مرحله جهانی شدن، ارتقاء داد و از این پس کابران این شبکه اجتماعی می‌توانند توئیت‌هایی پست کنند که پس از ۲۴ ساعت حذف می‌شوند. این ویژگی تا حدود بسیار زیادی شبیه گزینه استوری در اینستاگرام است.

استوری گذاشتن در توئیتر از سوی این شبکه اجتماعی fleet  نامیده شده و از یک سال قبل در برزیل وارد مرحله آزمایش شد. این ویژگی از دیروز برای همه کابران مجاز شده است که برخلاف توئیت، استوری قابلیت بازنشر (ریتوییت) ندارد.

البته استوری گذاشتن در توئیتر بازخوردهای مختلفی داشته و برخی از کابران از آن راضی و برخی ناراضی هستند و به نوعی معتقدند که علت تمایز این شبکه اجتماعی به سایر اپلیکیشن‌ها مانند اینستاگرام و فیس بوک، نبود امکاناتی مانند استوری است.

با این حال با توجه به استقبال گسترده مردم از استوری، مطمئنا Fleets توییتر نیز مورد استقبال قرار می‌گیرد چرا که نحوه استوری گذاشتن در این پلتفرم بسیار راحت و همانند سایر شبکه‌های اجتماعی است.

چطور در توئیتر استوری بگذاریم؟

 

به گزارش جی پلاس؛ استوری در توئیتر همانند اینستاگرام است. در واقع همانطور که در اینستاگرام استوری‌ها در بالای صفحه موبایل دیده می‌شوند و کابران با زدن دکمه‌ای در این قسمت، نظر یا عکس خود را استوری می‌کنند، در توئیتر همین اتفاق رخ می‌دهد.

 

به تصاویر زیر برای نحوه استوری گذاشتن توجه کنید:

به گزینه‌های بالای صفحه موبایلتان نگاه کنید. در این قسمت استوری‌های منتشر شده توسط فالوور‌های خود را مشاهده خواهید کرد. این قسمت دقیقا مشابه اینستاگرام است. در سمت چپ گزینه‌ای به نام ADD وجود دارد که می‌توانید از این طریق نظر، تصویر یا ویدیو موردنظر خود را منتشر کنید.

 

نحوه استوری گذاشتن در توئیتر + آموزش تصویری

 

با زدن ADD وارد صفحه‌ای می‌شود که در قسمت بالا دکمه fleet دیده می شود. در پایین صفحه موبایل نیز گزینه های مختلف مانند متن (text)، دوربین عکاسی (camera roll)، عکاسی capture)) و فیلم (video) دیده می شود. یکی از گزینه ها را می زنید.

 

نحوه استوری گذاشتن در توئیتر + آموزش تصویری

 

پس از انتخاب عکس یا فیلم و یا نوشتن متن مورد نظرتان، در قسمت بالای صفحه، گزینه fleet را می زنید تا استوری شما منتشر شود و به مدت 24 ساعت در بالای صفحه تمام کاربران قابل مشاهده خواهد بود.

 

نحوه استوری گذاشتن در توئیتر + آموزش تصویری

امکان حذف استوری بعد از منتشر شدن برای کاربر وجود دارد.

نکته: در صورتی که می‌خواهید استوری افراد دیگر در توئیتر را مشاهده کنید، به بالاترین قسمت در توئیتر در قسمت بالایی گوشی خود مراجعه کنید.

دیدگاه تان را بنویسید