لیگ برتر فوتبال تا اطلاع ثانوی برگزار می شود

محمد اسد مسجدی تاکید کرد که فعلاً هیچ تغییری در رابطه با دستورالعمل‌های قبلی درباره برگزاری مسابقات باشگاهی ایجاد نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، محمد اسد مسجدی در پاسخ به این پرسش که «با توجه به برنامه مصوب برای محدودیت‌های دو هفته‌ای کرونایی در کشور، تصمیم جدیدی در رابطه با فعالیت‌های ورزشی و به خصوص مسابقات باشگاهی گرفته نمی‌شود؟»، تاکید کرد که فعلاً هیچ تغییری در رابطه با دستورالعمل‌های قبلی ایجاد نشده است.

مهر نوشت؛ وی تصریح کرد: برگزاری تمام فعالیت‌ها و رویدادهای ورزشی که پیش از این مجوز لازم را از ستاد مبارزه با کرونا در ورزش و فدراسیون پزشکی ورزشی گرفته بودند به قوت خود باقی است. این برنامه‌ها کماکان طبق پروتکل‌های بهداشتی و مورد تاکید پیگیری خواهند شد.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی خاطرنشان کرد: این فعالیت‌ها و برنامه‌ها شامل لیگ‌های باشگاهی در همه رشته‌ها و از جمله فوتبال هم می‌شوند.

مسجدی تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی مجوز جدیدی برای فعالیت‌ها و آغاز به کار صادر نشده اما تغییری هم در تصمیمات قبل اعمال نشده است. بنابراین تا اطلاع ثانوی فعالیت‌های ورزشی در رشته‌های مختلف طبق روال قبل پیگیری می‌شود مگر اینکه تصمیم جدید اتخاذ شود.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت که هر تصمیم جدیدی با هماهنگی وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا و طبق مصوبات این دو نهاد اتخاذ و اطلاع رسانی می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید