متمم‌های ۱۰ میلیارد تومانی و دغدغه جدید مدیرعامل پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس با وجود نبود منابع مالی کافی در حال اضافه کردن رقم قرارداد برخی بازیکنان و اعضای کادرفنی خود است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، باشگاه پرسپولیس در فاصله یک ماه مانده به فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا همچنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند.

مهر نوشت؛ جعفر سمیعی مدیرعامل تازه وارد این باشگاه هنوز موفق به پرداخت یکسان از قسط اول قرارداد فصل جاری بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم نشده تا باعث ایجاد نگرانی‌هایی در جمع شاگردان یحیی گل محمدی شود.

مدافع عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر در حالی فصل را ادامه می‌دهد که پرداخت بدهی به مربیان خارجی پیشین این تیم باعث عقب ماندن دستمزد اعضای فعلی تیم شده است. با این حال برخی بازیکنان به همراه اعضای کادر فنی طبق قراردادهای خود خواهان افزایش رقم دریافتی برای فصل جاری شده‌اند.

محمدحسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، مهدی عبدی و چند بازیکن دیگر پرسپولیس طبق مفاد مندرج در قراردادهایشان برای ادامه حضور در این تیم باید با باشگاه به توافق جدید مالی برسند. اتفاقی که تاکنون تنها برای کنعانی زادگان افتاده است تا مدافع ملی پوش پرسپولیس با افزودن بیش از یک میلیارد تومانی به قراردادش در جمع سرخپوشان باقی بماند.

علاوه بر بازیکنان این تیم، مبلغ قرارداد اعضای کادر فنی نیز قرار است متمم مالی داشته باشد.

یحیی گل محمدی و دو دستیار وی پس از قهرمانی این تیم در دوره قبلی مسابقات لیگ برتر خواهان رسیدگی به بند مربوط به افزایش مبلغ قرارداد خود شده بودند اما این موضوع به دلیل حاشیه‌های وقت باشگاه در دوران سرپرستی مهدی رسول پناه به تعویق افتاد تا حالا دوباره زمزمه‌های این درخواست به اتاق مدیرعامل جدید برسد.

متمم‌های مالی برای بازیکنان و مربیان فعلی پرسپولیس مبلغی نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان به هزینه‌های این باشگاه می‌افزاید و باشگاه را موظف به پرداخت آن کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید