بازیکن منچسترسیتی تهدید به قتل شد!

مدافع جوان و اوکراینی تیم فوتبال منچسترسیتی پس از اشتباه خود در دیدار مقابل آلمان، تهدید به مرگ شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، « الکساندر زینچنکو » مدافع چپ‌پای  تیم ملی اوکراین  و تیم  منچسترسیتی  در صفحه رسمی خود در فضای مجازی اعلام کرد که به دنبال اشتباهی که او در شکست اوکراین در مقابل آلمان مرتکب شد، خود و خانواده‌اش تهدید به مرگ شده‌اند.  

ایرنا نوشت؛ این بازیکن در دیدار حساس تیم خود با آلمان در حالی که اوکراین با یک گل از حریف خود پیش بود، با اشتباه خود باعث شد تا «لروی سانه»  وینگر بایرن‌مونیخ گل تساوی تیمش را به ثمر رساند. اوکراین در پایان این دیدار متحمل شکست ۳ بر یک شد تا تا امیدهایش برای حذف نشدن از گروه کمرنگ تر شود.

به نظر می‌رسد انتقادات اوکراینی‌ها برای اشتباه این مدافع جوان فراتر از حد خود رفته باشد.  زینچنکو در این خصوص نوشت: با خواندن تمام حرف‌های زشتی که بعد از بازی با آلمان برای من ارسال شد، بار دیگر متوجه شدم که چقدر فضای بدی برای ما وجود دارد.  

وی افزود: خوشبختانه یا متاسفانه انتظارات از بازیکنان به حدی رسیده که کسی حق اشتباه در زمین را نداشته باشد. بار دیگر تکرار می‌کنم که مردم به خاطر از دست دادن توپ در نیمه زمین من و خانواده‌ام را تهدید به مرگ کرده‌اند.  

این مدافع ۲۳ ساله در پایان‌ عنوان کرد: من در برابر این شکست احساس مسوولیت می‌کنم و روی صحبتم با طرفدارانی است که از تیم حمایت می‌کنند که البته متاسفانه تعدادشان کم است. با تیم باشید چرا که روزهای خوبی در انتظار ماست.   

تیم ملی اوکراین با شش امتیاز در رده سوم گروه چهارم لیگ A رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا قرار دارد. آلمان و اسپانیا در رده‌های اول و دوم این گروه قرار دارند.

دیدگاه تان را بنویسید