عالیشاه: پرسپولیس به امان خدا رها شده

کاپیتان دوم پرسپولیس گفت:‌ پرسپولیس به امان خدا رها شده باشد. وقتی گفتم از همه انتظار حمایت داریم یکی هم همین محرومیت و کارت‌هاست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌امید عالیشاه در مصاحبه اخیرش از وضیعت پرسپولیس گله‌مند بود و شرایط باشگاه را اصلا مناسب باشگاهی که قرار است به زودی در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود نمی‌دانست. عالیشاه همچنین همانند سیدجلال حسینی از نداشتن نفوذ مدیران ایرانی در AFC برای گرفتن امتیاز به نفع باشگاه های کشورمان انتقاد کرد.

خبرورزشی نوشت؛‌ کاپیتان دوم پرسپولیس در این خصوص گفت: «به نظر می‌رسد پرسپولیس به امان خدا رها شده باشد. وقتی گفتم از همه انتظار حمایت داریم یکی هم همین محرومیت و کارت‌هاست. آل‌کثیر به خاطر یک شادی ساده شش ماه محروم شد و ما هم نفوذی برای بخشیده شدن او یا کاهش حکم او در کنفدراسیون فوتبال آسیا نداریم. همین طور هیچ مسئول بانفوذی هم در AFC نداریم که برای پاک شدن کارت‌ها و محرومیت وحید امیری یا احسان پهلوان به دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا یادآوری کند که بازی‌ها در شرایط کرونایی و فشرده بوده است. در چنین وضعیتی باید کارت‌ها حداقل برای فینال آسیا پاک شود. البته پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد که می‌توانند جای خالی این بچه‌ها را پُر کنند و امیدوارم همین طور شود.»

 

دیدگاه تان را بنویسید