زکریا مرادی:‌ به نگهبان گفته‌اند بازیکن راه ندهد!/ مگر باشگاه مال آقای مددی است؟

بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال گفت: در حالی که یک روز به پایان نقل و انتقالات باقی است و کار من مشکل دارد، نگذاشتند وارد ساختمان باشگاه شوم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، زکریا مرادی بازیکن جوان تیم استقلال که برای پیگیری امور قراردادش به باشگاه استقلال مراجعه کرده بود امکان ملاقات با احمد مددی را نیافت و هنگام خروج از باشگاه انتقادات تندی را از عملکرد وی داشت.

این بازیکن جوان گفت: تنها یک روز به پایان مهلت نقل و انتقالات مانده و من مشکل نظام وظیفه دارم و برای حل شدن این مشکل به باشگاه آمده‌ام که نمی‌گذارند بالا بروم. متاسفانه به نگهبان گفته‌اند که بازیکن بالا نیاید و اگر منِ بازیکن برای حل مشکلاتم به باشگاه خودمان نروم، به کجا باید بروم.

وی افزود: تنها کاری که آقای مددی باید برای حل مشکل من انجام دهد یک تماس با نظام وظیفه است. نمی‌دانم چرا این کار را نمی‌کنند. کوه که نمی‌خواهند بکنند. یک تلفن است.

مهاجم آبی پوشان تصریح کرد: حالا چون من بازیکن جوان هستم و کمتر بازی کردم نباید کارم راه بیندازند؟ این چه قانونی است که نباید کار من انجام شود؟ تا فردا اگر این تماس انجام نشود من امکان بازی در استقلال را از دست می‌دهم و باید به یک تیم نظامی بروم. با این حال باید اینجا (دم در باشگاه) بایستم و ببینم آیا مرا راه می‌دهند بروم داخل یا خیر. انگار باشگاه مال این آقا است. آیا آقای مددی واقعاً وقت یک تماس گرفتن برای حل شدن مشکل بازیکن تیم شان را ندارند؟

 

دیدگاه تان را بنویسید