با اعلام فدراسیون پزشکی - ورزشی؛

لیگ برتر فوتبال به تعویق نمی‌افتد

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: لیگ برتر فوتبال به تعویق نمی‌افتد و طبق پروتکل‌ها و با نظارت ما برگزار می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، با شیوع موج جدید ویروس کرونا و بالا رفتن آمار مبتلایان و درگذشتگان ابهاماتی در خصوص ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایجاد شده است. این در حالی است که لیگ برتر فوتسال هم آغاز نشده و این موضوع اعتراض باشگاه‌های فوتسالی را در پی داشته است.

مهر نوشت؛ محمد اسد مسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی درباره احتمال تعویق مسابقات لیگ برتر فوتبال به رادیو تهران گفت: رقابت‌هایی که از قبل برنامه ریزی شده است مثل لیگ فوتبال بر اساس همان پروتکل و با سخت گیری برگزار می‌شود.

وی افزود: تا الان صحبتی از تعویق لیگ برتر فوتبال نبوده است. طبق برنامه، با نظارت ما و بر اساس پروتکل‌ها مسابقات انجام می‌شود.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی درباره وضعیت برگزاری لیگ برتر فوتسال تصریح کرد: استعلامی از وزارت بهداشت داشتیم و جوابش چند روز پیش آمد که اجازه برگزاری اردو و رویدادهای ملی را داده بودند. تماس گرفتیم و گفتیم وقتی مسابقات لیگ فوتبال و هندبال و خیلی از رشته‌های داخل سالن انجام شده است، دلیلی برای برگزار نشدن فوتسال نیست. امروز هم نامه‌ای آماده کرده‌ایم برای جواب گرفتن در خصوص لیگ برتر فوتسال. پروتکل‌های فوتسال تایید شده است. چند جلسه برگزار کردیم و دلیل آوردیم و قرار شد مکاتبه کنیم تا شاید مجوز بگیریم.

مسجدی گفت: چند بار وحید شمسایی (سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند) با من تماس گرفت. آنها دارند تمرین می‌کنند دریغ از یک مسابقه. اگر قرار بر برگزاری لیگ برتر فوتسال نبود دلیل بر این همه تمرین هم نبود. خدا می‌داند هر روز یا یک روز در میان دنبال کار فوتسال هستم.

دیدگاه تان را بنویسید