طراحی جدید نیسان روگ برای رقابت با تویوتا RAV۴+ تصاویر

نیسان کراس اوور روگ به منظور رقابت با خودرو‌های هوندا و تویوتا در سال ۲۰۲۱ دوباره طراحی شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،سال گذشته شرکت خودروسازی نیسان حدود ۳۵۰ هزار دستگاه نیسان Rogue (در ایران با نام ایکس تریل شناخته می‌شود) در ایالات متحده به فروش رساند و در بین بیست خودروساز پرفروش جهان در سال ۲۰۱۹ به جایگاه در خور توجه ششم دست یافت. فقط دو مدل خودرو شاسی‌بلند کراس‌اور محبوبیت بیشتری داشتند و هم‌اکنون نیسان برنامه جسورانه‌ای برای بهبود فروش خود در آمریکا آغاز کرده است. در این برنامه نیسان قصد دارد با عرضه یک محصول جدید، بازار محصولات کراس‌اور و شاسی‌بلند را به‌طور هم‌زمان هدف قرار دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ خودرویی که در چشم‌انداز اهداف نیسان قرار دارد، تویوتا RAV ۴ است. تویوتا راو۴ پرفروش‌ترین شاسی‌بلندکراس‌اور در آمریکا به شمار می‌رود که با فروش ۴۴۸،۰۷۱ دستگاه در سال ۲۰۱۹ و اختلاف چشم‌گیر با رقبا، در صدر فهرست پرفروش‌ترین خودرو‌های تویوتا قرار دارد.

هوندا CR-V با ۳۸۴ هزار دستگاه در مکان بعدی ایستاده است؛ اما با توجه به بهبود نسخه بازطراحی‌شده نیسان روگ برای سال ۲۰۲۱، خودروساز ژاپنی از این خودرو برای رقابت با سایر شرکت‌ها استفاده می‌کند. نیسان قصد دارد با بردن پرفروش‌ترین محصول تویوتا به نمایندگی‌های فروش خود، به‌طور مستقیم با تویوتا رقابت کند این خودروساز ناوگان اجاره‌ای تویوتا راو۴ را در دسترس شبکه فروشندگان خود قرار می‌دهد.زمانی که خریداران برای دیدن نیسان ایکس تریل ۲۰۲۱ در نمایندگی فروش حاضر می شوند، یک دستگاه تویوتا راو۴  برای مقایسه در اختیار آنها قرار می گیرد.

قطعاً چنین حرکتی برای نیسان دارای ریسک است؛ اما اعتمادبه‌نفس این شرکت را در طراحی مجدد ایکس تریل ۲۰۲۱ نشان می‌دهد.برای این مقایسه‌ها هیچ اشاره‌ای به تیپ مورد استفاده از تویوتا RAV ۴ نشده است؛ اما اگر نیسان از مدل‌های پایین یا میان‌رده راو۴ (برای حفظ منفعت خود) استفاده نکند، تعجب آور است.

نیسان در تلاش است تا فروش خود را به سطح رقبای خود برساند.

///

مدل ۲۰۲۱ نیسان ایکس تریل قابلیت‌ها و امکانات مناسبی برای مشتریان دارد. کابین جذاب و جادار با فناوری‌های مدرن و امکانات مناسب به همراه مجموعه‌ای از سیستم‌های ایمنی استاندارد در نیسان ایکس تریل ۲۰۲۱ وجود دارد. کابین کاملا دیجیتال با نمایشگر هدآپ در دسترس قرار دارد و مجموعه دستیار راننده ProPilot در کنار سیستم‌های ایمنی، دلیل قانع‌کننده‌ای برای خرید ایکس تریل جدید است.

طراحی بیرونی این خودرو در عین محافظه‌کارانه بودن، بسیار مدرن است؛ اما خریداران معمولا ترجیح می‌دهند پیشرانه RAV ۴ را انتخاب کنند.

///

قیمت نیسان ایکس تریل ۲۰۲۱ حدود ۲۵،۶۵۰ دلار است و این خودرو از پیشرانه چهار سیلندر ۲/۵ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۸۱ اسب بخار و گشتاور ۲۴۵ نیوتن‌متر در ترکیب با جعبه‌دنده CVT بهره می‌برد.

ایکس تریل جدید دارای سیستم جلومحرک استاندارد و سیستم تمام چرخ محرک (به‌عنوان آپشن ۱۴۰۰ دلاری) است تا بتواند رانندگی هیجان‌انگیزی برای سرنشینان ارائه دهد.

از سوی دیگر، تویوتا راو۴ مدل ۲۰۲۱ با قیمت ۲۶،۵۰۵ دلار به فروش می‌رسد و دارای پیشرانه ۲/۵ لیتری چهار سیلندر است که ۲۰۳ اسب بخار قدرت و ۲۴۹ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. پیشرانه در مدل پایه به همراه جعبه‌دنده هشت‌سرعته ارائه می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید