آخرین جزییات درباره قرارداد شکاری و طاهرخانی در تراکتور

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: طاهرخانی فسخ یکطرفه نکرده است. هنوز در سازمان لیگ چیزی به عنوان فسخ یک طرفه ارائه و اعلام نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فریبرز محمودزاده در خصوص موضوع فسخ قرارداد بازیکنان در لیگ برتر، اظهار داشت: چون در ابتدای فصل 400 ـ 99 هستیم مهلت 2 ماه و 10 روز (زمانی که اگر به بازیکن پرداختی انجام نشده باشد بعد از آن می‌تواند قراردادش را فسخ کند) امکان پذیر نیست.

مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ در مورد فسخ قرارداد شاهین طاهرخانی گفت: طاهرخانی فسخ یکطرفه نکرده است. هنوز در سازمان لیگ چیزی به عنوان فسخ یک طرفه ارائه و اعلام نشده است.

وی افزود: به عنوان نمونه در مورد موضوع رضا شکاری که مطرح و حتی منجر به صدور بیانیه هم شد، تا این لحظه فسخ یکطرفه از جانب او در سازمان لیگ ارائه نشده است.

محمودزاده تصریح کرد: در حال حاضر هم در مورد طاهرخانی و هم در مورد شکاری فسخ یکطرفه ثبت نشده است. اگر بخواهند ثبت شود به دلیل شروع مسابقات فصل جاری لیگ باید توافقی باشد. اگر بازیکن در لیست باشگاه باشد، با توجه به اینکه پایان پنجره نقل و انتقالاتی روز 28 آبان است، یک باشگاه تا ساعت 12 بامداد روز بیست و هشتم فرصت دارد بازیکنی را در لیست خودش قرار بدهد یا از لیست جدا کند اما باید به صورت توافقی باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید