نیروی دریایی سوژه سریال تلویزیون شد

"مردان نادر" عنوان سریال تلویزیونی است که تاریخ حماسه دلاوران خلیج تا ابد فارس را روایت می‌کند و تفاهم‌نامه همکاری‌اش با نیروی دریایی سپاه امضاء شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در نشستی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس مرکز سیمای استان‌ها تفاهم‌نامه همکاری برای تولید سریال «مردان نادر» درباره دلاورمردان نیروی دریایی امضاء شد. رئیس سیمای استان‌ها در توضیح ساخت این سریال تلویزیونی، گفت: برای معرفی مردان نادر این خطه ابتدا یک مینی سریال در نظر گرفته شده بود اما شکوه حماسه آنان ما را بر آن داشت تا سریالی در 26 قسمت برای این امر در نظر بگیریم تا با مبنای روایت رشادت شهید نادر مهدوی سیر تکامل نیروی دریایی تا امروز، عظمت و اقتدار این نیرو و افق پیش روی آن را به تصویر بکشد.

تسنیم نوشت؛ او تأکید کرد:  پشتیبانی و همیاری سپاه پاسداران برای تأمین تجهیزات لجستیکی و کمک به جمع‌آوری و پژوهش درباره هریک از این شخصیت‌ها می‌تواند در هرچه بهتر شدن ساخت این مجموعه و سریال‌ها کمک کند. ابزار هنر می‌تواند چشم‌انداز آینده توان نیروی دریایی ما را نمایش دهد و کمک‌های پژوهشی سپاه در این زمینه منشأ اثر باشد.

سردار غلامحسین داستان معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی دریایی سپاه از آمادگی این معاونت  برای تأمین تجهیزات و امکانات لازم و استفاده از جزایر و سواحل جنوب کشور در تولید این سریال خبر داد و ابراز امیدواری کرد اقدامات برای تولید این سریال هرچه سریع‌تر اتفاق بیفتد تا در سالگرد شهادت شهید نادر مهدوی در پاییز سال آینده آماده پخش شود.

سرهنگ غلامرضا جمالی رئیس اداره هنر و ادبیات معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه با اشاره به ویژگی‌هایی که برای روایت داستان "مردان نادر" درنظر گرفته شده گفت: این سریال تلفیقی از روند تحولی نیروی دریایی از  پیروزی انقلاب تاکنون و روایتی از زندگی شخصیت جذاب شهید نادر مهدوی است  که شخصیتی خاص داشت و شناخت او برای جوانان امروز بسیار جذاب خواهد بود.

سریال "مردان نادر" با مشارکت معاونت امور استان‌های رسانه ملی، معاونت فرهنگی اجتماعی نیروی دریایی سپاه و صداوسیمای مرکز بوشهر در 26 قسمت تولید خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید