شفر: فکری چیزی از ماجرای یک سال اخیر من و باشگاه نمی داند/ مسئولان استقلال فیش واریزی را منتشر کنند

سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: مطمئن هستم اگر محمود فکری از من گلایه کرده، در جریان اتفاقات یک سال اخیر من و باشگاه نبوده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ وینفرد شفر در خصوص گلایه های محمود فکری از وی بعد از دیدار شب گذشته استقلال و مس رفسنجان اظهار داشت: من سرمربی جدید استقلال را از نزدیک نمی شناسم اما می دانم بازیکن بزرگی بوده و کاپیتان بوده است.

فارس نوشت؛‌ وی افزود: به ایشان احترام می گذارم و برای او بهترین آرزوها را دارم. پیروزی در دیدار اول لیگ را به آقای فکری، بازیکنان و هواداران تبریک می گویم و امیدوارم این موفقیت ها ادامه داشته باشد زیرا استقلال تا ابد در قلب من است. از شنیدن خبر پیروزی در دیدار اول واقعا خوشحال شدم.

سرمربی اسبق استقلال یادآور شد: پیام های بسیاری در خصوص مصاحبه سرمربی تیم پس از بازی دریافت کردم. امیدوارم توضیحات من را به طور کامل بخواند و حقایق را متوجه شود زیرا احساس می کنم به او حقیقت را نگفته اند.

شفر خاطرنشان کرد: اطمینان دارم فکری جزئیات ماجرای من و استقلال در یک سال اخیر را نمی داند. در مورد آن شفاف سازی می کنم تا علامت سوالها از بین برود؛ به خصوص از آقای نظری «سخنگوی باشگاه» می خواهم حرف های من را بخواند و دست از اظهار نظرهای کذب و نادرست بردارد. او نباید هر حرف نادرستی که می شنود را بدون تفکر و اطلاع تکرار کند، بلکه اول باید از صحت موضوع مطلع شود.

سرمربی اسبق استقلال تصریح کرد: این را چند روز پیش هم به شما گفتم. استقلال نه ماه قبل، نه هفته قبل و نه روز پنجشنبه گذشته، مابقی مسایل مالی را برطرف نکرد. به جای آن، پنجشنبه شب با من تماس گرفتند و گفتند در آلمان و به صورت حضوری پول را تحویل می دهند.

وی تاکید کرد: این اصلا حرفه ای و برای من راحت نبود اما به خاطر اینکه مشکلات استقلال حل شود، آن را پذیرفتم. حتی گفتم هر ساعتی از شبانه روز که خواستید با من تماس بگیرید و من در دسترس شما هستم و هرجا بخواهید می آیم تا این پرونده زودتر بسته شود.

شفر ادامه داد: بعد از این اتفاقات، ناگهان دوباره با من تماس گرفتند و گفتند نمی خواهند این کار را حضوری انجام دهند، بلکه ترجیح می دهند مبلغ باقیمانده را از طریق بانک منتقل کنند. انتقال پول را هم عصر جمعه انجام دادند؛ ساعت ۴ عصر به وقت آلمان.

سرمربی اسبق استقلال به فارس تاکید کرد: یک سوال بزرگ دارم، چرا این کار را در آخرین لحظه ممکن انجام دادند؟ چرا در آخرین دقایق عصر جمعه این کار انجام شد؟ در حالی که همه می دانند فیفا روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل است؟ من اصلا اطلاع نداشتم استقلال روز شنبه بازی دارد و وقتی که پیام هواداران را دیدم، از وکیلم خواستم عصر جمعه و بیشتر از ساعت کاری در دفترش بماند تا اگر استقلال کاری که قول داده را انجام داد، سریع به فیفا اطلاع دهد.

وی تاکید کرد: من و وکیلم این کار را به خاطر استقلال و هوادارانش انجام دادیم. درست همان لحظه که بانک به وکیلم اطلاع داد کار انجام شده، بلافاصله برای فیفا نامه نوشت و حتی تماس تلفنی هم گرفت و اطلاع داد؛ کاری که اصلا معمول نیست. اما به خاطر من این کار را کرد. ما هیچ گونه تعلل و اتلاف وقتی نداشتیم. این موضوع را هم به سرعت به فیفا و باشگاه استقلال اعلام‌ کردیم و مدارکش هم موجود است.

شفر ادامه داد: اگر سرمربی محترم استقلال (محمود فکری) احساس می کند گلایه ای دارد، باید این را مستقیم به دفتر مدیران باشگاه ببرد. تاکید می کنم من حمایت کامل خودم از سرمربی جدید استقلال را اعلام می کنم و برای او و تیمش آرزوی موفقیت دارم. او هر زمان که بخواهد، خوشحال می شوم با من تماس بگیرد و با روی باز در خصوص هر انتقاد و گلایه ای که داشته باشد، با ارایه حقایق و جزئیات پاسخگوی او هستم. 

سرمربی اسبق استقلال افزود: در مورد آقای نظری هم باید بگویم، گویا سخنگو است. بنابراین، باید اول سایت رسمی استقلال را بخواند و بعد مصاحبه کند. باشگاه به وکیل من گفت سایت رسمی جمعه شب اعلام کرده که وکیل من با ارسال نامه ای رسمی، اظهار کرده کلیه مطالبات پرداخت شده است. درست همان زمان که از بانک خبر رسید مابقی مبلغ واریز شده، وکیل من بلافاصله این موضوع را به فیفا و استقلال اعلام کرد. آیا این نشان دهنده تعامل و همکاری نیست؟

شفر تصریح کرد: ما هیچ وقتی تلف نکردیم و وکیلم بارها و بارها همه جزئیات و راههای حل مشکل را به باشگاه توضیح داده بود. زمانی هم که کارها انجام شد، حتی دقیقه ای وقت نگذشت که به فیفا و استقلال اطلاع دادیم. مطلب سایت باشگاه این را به خوبی اثبات می کند و مسئولان نباید آدرس نادرست به هواداران بدهند.

وی یادآور شد: اگر برخی مسئولان ادعا دارند که همکاری نکردم، اسناد خود در مورد واریز پول را منتشر کنند تا مشخص شود چه زمانی پول واریز شده و چه کسی راست می گوید؟ در مورد موضوع ساشا (پسرم) هم قبلا گفته ام و باز هم تکرار می کنم، هرگز نگفتم پول او را بدهید تا به فیفا نامه بزنم. این یک دروغ زشت و اتهامی نادرست است و اصلا در شخصیت و رفتار من چنین چیزهایی نیست. لطفا اینقدر به هواداران دروغ نگویید. با آنها صادق باشید زیرا لیاقت بهترین ها را دارند. فقط امیدوارم با این صحبت های من همه چیز مشخص شده باشد و هوادارانی که پیام دادند روشن شده باشند ماجرا چگونه گذشته است؟

 

دیدگاه تان را بنویسید