نشریه الریاضیه عربستان خبر داد؛

النصر با وکیل نیمار به جنگ پرسپولیس آمد

باشگاه النصر عربستان در دعوای حقوقی خود با باشگاه پرسپولیس وکیل نیمار را استخدام کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، دعوای حقوقی میان النصر عربستان و پرسپولیس که قرار است نتیجه دیدار دو تیم در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را تعیین کند همچنان در جریان است و هر روز ابعاد مختلفی از این ماجرا در رسانه‌ها مطرح می‌شود و اخبار مختلف نشان از این دارد که باشگاه عربستانی با تمام قوا برای پیروزی در این پرونده پر بحث می‌جنگد.

ایلنا نوشت؛ اگرچه 23 روز از اعلام رای ای اف سی در ماجرای شکایت النصر از پرسپولیس به خاطر آنچه استفاده غیرقانونی از بازیکنان ذکر شده، می‌گذرد اما باشگاه عربستانی همچنان بیخیال موضوع نشده و این بار در جدیدترین اقدام خود شکایتش را به مراجع بالاتر از کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کرده و با استخدام یک وکیل سرشناس و حاذق قصد دارد با تمام قوا این دعوا را ادامه دهد.

در حالیکه چند روز قبل و در شرح تفصیلی حکم یا گراندز آمده بود که باشگاه ایرانی پیش از اتمام مهلت، قرارداد بازیکنان خود را ثبت کرده بود و از این بابت مشکلی متوجه این باشگاه نمی‌شود ولی النصری‌ها هنوز امیدوار به پیروزی در این پرونده هستند.

این بار النصری ها علاوه بر پرداخت هزینه دادرسی، چهار وکیل جدید هم استخدام کرده اند که دو نفر از برزیل، یک نفر از اسپانیا و دیگری هم از کشورهای آسیایی است و در میان آن ها یک نام معروف هم دیده می‌شود؛ مارکوس موتا و لوکاس فریر.

یکی از وکلای برزیلی النصر، مارکوس موتا وکیل نیمار جونیور است برزیلی است که در ماجرای جدایی او از بارسلونا و حضورش در پاری سن ژرمن نقش اصلی را ایفا کرد.

لوکاس فریر اسپانیایی هم از حقوق دان های مشهور در فوتبال دنیاست. او به همراه موتا در ماجرای تبرئه باشگاه منچسترسیتی از محرومیت نقل و انتقالاتی، نقش آفرینی کرد و توانست از این دعوی برنده بیرون بیاید.

استخدام این دو وکیل معروف نشان می‌دهد که النصری‌ها در پیروزی در این ماجرا جدی هستند و احتمالا دستمزد زیادی هم به این دو نفر اختصاص دادند و حالا باید انتظار داشت این دو وکیل با لایحه ای جدید به سراغ استیناف خواهی می‌رود.

باید دید جذب وکلای سرشناس بین المللی از سوی النصر عایدی برای این باشگاه در پرونده شکایت از پرسپولیس خواهد داشت و یا حکم نهایی که از استیناف بیرون می‌آید بار دیگر حقانیت نماینده ایران را ثابت می‌کند.

photo_2020-11-03_21-07-14

دیدگاه تان را بنویسید