مشخصات سریع ترین خودروی کادیلاک +تصاویر

خودروسازی کادیلاک در حال آماده سازی خودرو جدیدی است که ۴۶۴ اسب بخار قدرت دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،  سدان کادیلاک ۲۰۲۱ CT۴-V بلک وینگ جانشین اصلاح شده مدل ATS-V این شرکت است که زمانی مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. در حال حاضر CT۴-V Blackwing به اندازه کافی خوب به نظر می‌رسد تا به آلمانی‌ها یادآوری کند که آمریکا هنوز هم سدان‌های با کارایی خوب تولید می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ این خودروساز آمریکایی در حال آماده سازی خودرو جدید کادیلاک است که دارای قدرت ۴۶۴ اسب بخار است.  با توجه به اینکه سدان‌های لوکس کادیلاک به تازگی وارد سال دوم تولید خود می‌شوند، تغییرات مهم و جالبی در خط تولید CT۴ و CT۵ ایجاد می‌شوند.

این اتومبیل‌ ها ( CT۴ و CT۵) دارای نام Blackwing هستند و تابستان سال آینده به عنوان مدل‌های ۲۰۲۲ وارد نمایشگاه می‌شوند. نمونه اولیه CT۴-V Blackwing در اینجا نشان داده شده است، همچنین آزمایش Black۵ing CT۵-V نیز انجام شده است.

 "V" در این نامگذاری مخفف "مدل اسپرت" است که برخی آن را ماشینی با عملکرد همه جانبه ترجمه می کنند. کادیلاک نگفته است که هزینه Blackwing CT۴-V چقدر است. با این حال، این شرکت گفته است که هدف این سدان اسپرت، رقبایی مانند آئودی RS۳، BMW M۲ و مرسدس-AMG کلاس CLA خواهد بود.

کادیلاک CT4-V Blackwing 2021

 طبق گفته کادیلاک، هر دو سدان CT۴-V و CT۵-V در حال دریافت تریم‌های پرقدرت هستند که قرار است در تابستان ۲۰۲۱ برای سال مدل ۲۰۲۲ ارائه شود.

در حالی که اخیراً چندین تصویر جاسوسی از Cadillac CT۵-V Blackwing و CT-۴V آن مشاهده شده است، مارک آمریکایی در انتشار اطلاعات از طریق انتشارات رسمی کوتاهی نمی‌کند. آخرین مورد مربوط به چرخ‌ها است که در آلیاژ‌های جعلی منیزیم وجود دارد.

کادیلاک CT4-V Blackwing 2021

کادیلاک CT۴ و CT۵ دارای سیستم اطلاعات و سرگرمی به روز شده همراه با اندروید اتو و اپل کارپلی است. دکمه چرخشی کنسول مرکزی دارای عملکرد سریعی است تا روند انتخاب را آسان کند.

همچنین تجهیزات ایمنی بیشتری نسبت به گذشته وجود دارد زیرا CT۴ بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی، مجهز به ترمز اضطراری اتوماتیک، ترمز عابر پیاده، هشدار برخورد به جلو و هشدار ایمنی است. طبق استاندارد کادیلاک، ویژگی استاندارد Teen Driver برای هر دو مدل به نوجوانان کمک می‌کند تا عادت‌های ایمنی در رانندگی را رعایت کنند.

کادیلاک CT4-V Blackwing 2021

برای تریم V، کادیلاک اعلام کرده است که با افزودن چرم بیشتر باعث ارتقای مواد استفاده شده در کابین خودرو شده است. در CT۴-V به جای تریم آلومینیومی کنسول مرکزی، فیبر کربن به کار رفته است. همچنین می‌توانید مجموعه‌ای از تجهیزات V را در تریم اسپرت هم داشته باشید.

کادیلاک CT4-V Blackwing 2021

کادیلاک CT۴ و CT۵ مدل ۲۰۲۱ پاییز امسال وارد نمایندگی‌ها می‌شوند. هنوز خبری در مورد نسخه‌های برتر Blackwing منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود نسخه‌های بعدی اواخر امسال ارائه شوند.

دیدگاه تان را بنویسید