گزینه جانشینی خلیل زاده در پرسپولیس

احتمال دارد یک بازیکن از تیم جوانان پرسپولیس جانشین شجاع خلیل زاده شود؛ اگر او نتواند خود را نشان دهد، یحیی به سراغ گزینه های دیگر می‌رود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، جدایی شجاع خلیل زاده باعث شد تا در نقطه قوت فصل گذشته پرسپولیس یعنی دفاع میانی، بحرانی تازه ایجاد شود. با حضور او در الریان، حالا سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان تنها مدافعان مرکزی تیم قهرمان ایران به شمار می‌روند و همین موضوع نگرانی زیادی را برای هواداران و البته مشغولیت ذهنی شدیدی را برای کادرفنی ایجاد کرده است.

ورزش سه نوشت؛ باتوجه به این که ۷ سهمیه لیگ برتری پرسپولیس برای خرید بازیکنان مورد نظر یحیی گل‌محمدی هزینه شده، سرخ ها امکان خرید بازیکن لیگ برتری در فهرست امید و بزرگسالان را ندارند و در لیگ یک هم بازیکنی با این ویژگی توجه آن ها را جلب نکرده.

شنیده ها حاکی از آن است که یحیی به دنبال سورپرایزی ویژه در فهرست خود است. امیرمحمد خارکش بازیکنی است که احتمالا نام آن به گوش شما نخورده اما کادرفنی سرخ ها این روزها وضعیتش را تست می‌کنند تا در صورت جلب رضایتشان، به فهرست پرسپولیس اضافه شود.

خارکش از تیم های پایه پرسپولیس رشد کرده و توانسته در تیم جوانان عملکرد درخشانی را از خود نشان دهد. او چندی پیش با تصمیم سیروس پورموسوی به تیم ملی جوانان هم دعوت شد و پای ثابت اردوی های آن تیم بود.

نکته جالب این که سال گذشته در همین روزها و زمانی که ملی پوشان پرسپولیس در اردو بودند، گابریل کالدرون خارکش را به تمرینات پرسپولیس فراخواند اما قطع همکاری انصاری فرد با وی سبب شد تا فرصت استفاده از جوانان را نداشته باشد.

در صورتی که این مدافع جوان، نتواند عملکرد مورد نظر را نشان دهد، پرسپولیس طاها شریعتی را هم زیر نظر خواهد گرفت که زیر ۲۱ سال است و می‌تواند مثل محمد شریفی به جمع سرخ ها ملحق شود؛ هرچند که گزینه های دیگری هم مطرح هستند.

در فاصله دو هفته تا پایان فصل نقل و انتقالات نام دیگری هم در اطراف باشگاه پرسپولیس وجود دارد اما از این دو به عنوان جانشین شجاع نام برده می‌شود؛ بازیکنانی که می‌توانند آینده باشگاه پرسپولیس را در خط دفاعی تامین کنند. البته باتوجه به سهل الوصول بودن جذب امیرمحمد خارکش، خرید او در اولویت است.

 

دیدگاه تان را بنویسید