گل زیبای قلی زاده برای شارلروا بلژیک

شارلروا در شب درخشان علی قلی‌زاده در نهایت توانست به پیروزی ۳ بر صفر خانگی مقابل سرکل بروژ دست پیدا کند

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه رقابت‌های هفته یازدهم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم شارلروا که مثل همیشه علی قلی‌زاده را به‌عنوان وینگر راست و کاوه رضایی را در نوک خط حمله داشت، از ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه استاد دو پایس به مصاف تیم رده نهمی سرکل بروژ رفت.

 

ورزش سه در ادامه نوشت: نیمه اول بدون اینکه گلی به همراه داشته باشد، به اتمام رسید ولی در نیمه دوم علی قلی‌زاده کولاک کرد و نمایشی داشت که شارلروا ۳ بار دروازه سرکل بروژ را باز کند.

 

قلی‌زاده که پس از نمایش سطح بالا در دیدار تدارکاتی اخیر تیم ملی ایران مقابل ازبکستان و دادن یک پاس گل به سردار آزمون بیشتر جلب توجه کرده و روند پاسوری خود را ادامه داده بود، امشب توانست در نقش گلزن ظاهر شود.

ستاره خوش تکنیک فوتبال ایران که بیشتر طراحی حملات شارلروا توسط او انجام می‌شود، در دقیقه ۵۳ مسابقه امشب برابر سرکل بروژ در جناح راست صاحب توپ شد که پس از دریبل چشم‌نواز و نفوذ تند و تیز به سمت خط عرضی زمین، با شوت محکم از زاویه بسته که از بین پاهای دروازه‌بان حریف عبور کرد، گل اول بازی را به ثمر رساند.

 

 

تنها پنج دقیقه پس از این گل، علی قلی‌زاده یک حمله جدی دیگر برای شارلروا به وجود آورد که این بار ارسال او از جناح راست زمین و پاس ممدو فال با ضربه سر به ریوتا موریوکا رسید تا این بازیکن با شوت محکم به زیر طاق دروازه سرکل بروژ، تیرک را به لرزه دربیاورد و روی خط دروازه، سایدو براهینو با ضربه سر گلزنی کند.

 

بازی چشم‌نواز علی قلی‌زاده مقابل سرکل بروژ همچنان ادامه داشت و با وجود اینکه کاوه رضایی هم در دقیقه ۸۰ از زمین خارج شد، ملی‌پوش تکنیکی ایرانی شارلروا توانست دوباره پایه‌گذار گل برای تیمش شود.

 

 

قلی‌زاده که سمت چپ خط دفاعی سرکل بروژ را بهم ریخته بود، در دقیقه ۸۲ با پاس رو به جلو گیوم ژیله را راه انداخت تا پاس در عرض این بازیکن را شیمر نیکولسون تعویضی تبدیل به گل کند.

 

شارلروا در شب درخشان علی قلی‌زاده در نهایت توانست به پیروزی ۳ بر صفر خانگی مقابل سرکل بروژ دست پیدا کند تا ۲۲ امتیازی شود و با یک امتیاز بیشتر و یک مسابقه کمتر از بیرشوت، در صدر جدول ژوپیر لیگ بلژیک قرار بگیرد.

 

در شبی که کاوه رضایی نتوانست آمار ۵ گل زده خود در این فصل را افزایش دهد، علی قلی‌زاده دومین گل فصل خود را به ثمر رساند تا در کنار ۴ پاس گلی که داده، به روند خوب خود در شارلروا ادامه دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید