حامد لک نامزد بهترین دروازه‌بان در منطقه غرب آسیا+ لینک نظرسنجی

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در نظرسنجی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا شانس کسب عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ در منطقه غرب را دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با پایان بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا 2020 در منطقه غرب و فینالیست شدن پرسپولیس، با نظر کاربران خود اقدام به معرفی تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا 2020 در منطقه غرب کرده است. در این راستا و در اولین گام ‌AFC اقدام به معرفی پنج دروازه‌بان برای انتخاب دروازه‌بان منتخب این تیم کرد که در این بین نام حامد لک، دروازه‌بان پرسپولیس دیده می‌شود.

تسنیم نوشت؛ سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به هفت حضور لک در درون دروازه پرسپولیس و دریافت دو گل و بسته نگه داشتن دروازه‌اش در 5 بازی و 88.9 درصد مهار توپ نوشت: پرسپولیس با رفتن علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان و ستاره ملی‌پوش ایران به بلژیک به نظر می‌رسید یک حفره خالی در عقب زمین خود داشته باشد، اما عملکرد جانشین او یعنی حامد لک طوری بود که گویی خط دفاعی پولادین آنها هیچ یک از فلزات خود را از دست نداده است.

لک در هفت بازی تنها دو گل دریافت کرد که هیچ یک در جریان بازی نبوده است. این دروازه‌بان 29 ساله نقش بسزایی در راهیابی غول‌های تهران به فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 داشته است. اوج درخشش او در بازی با النصر عربستان بود، جایی که با مهار ضربه پنالتی مایکون، به پرسپولیس کمک کرد تا به قله این رقابت‌ها برسد.

برد جونز از النصر، کاسیو از التعاون، ماجد ناصر از شباب الاهلی و سعد الشیب از السد دیگر کاندیداهای کسب این عنوان به شمار می‌روند.

برای شرکت در این نظرسنجی می‌توانید به این لینک  مراجعه کنید.

 

دیدگاه تان را بنویسید