ستاره بایرن در آستانه محکومیت به پنج سال زندان

ژروم بواتنگ، مدافع آلمانی بایرن مونیخ به دلیل یک اقدام غیر اخلاقی در آستانه محکومیت به پنج سال زندان قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ژروم بواتنگ به اتهام تجاوز به نامزد سابق خود در آستانه محکوم شدن در دادگاه قرار گرفته و احتمالاً با پنج سال زندان مواجه خواهد شد. در واقع به بواتنگ خبر داده شده که تاریخ 10 دسامبر در دادگاه مربوطه حضور یابد تا به اتهام او رسیدگی شود.

ورزش سه نوشت: شنیده ها حاکی از آن است که مدافع 32 ساله بایرن مونیخ در جریان یکی از تعطیلات نامزد سابق خود یعنی خانم سنلر را مورد هدف قرار داده و حالا محکومیت او می تواند یک بمب خبری باشد.

 

ماجرا زمانی جدی‌تر می‌شود که بدانیم حالا برخی منابع اطلاع می دهند که حتی ویدئویی از این اتفاق نیز در دست است و حتی به دادگاه مربوطه تحویل داده شده است؛ موضوعی که می تواند احتمال محکومیت بواتنگ را به بالاترین حد خود برساند.

از طرفی سخنگوی دادگاه به رسانه‌های آلمانی اطلاع داده که اولین شکایت در این باره به فوریه 2019 بر می گردد. با این حال رسیدگی به این پرونده به دلیل شیوع ویروس کرونا تا این لحظه به تعویق افتاده بود.

 

 

 

ادعای دیگر این است که بواتنگ سال گذشته به مطبوعات آلمان اعلام داده بود که این یک مسئله شخصی است و البته او هیچ تقصیر و جرمی در آن نداشته است. این در حالی است که اکثریت منابع می گویند که بواتنگ با حکم زندان روبه‌رو خواهد شد اما آن را با پرداخت یک جریمه مالی سنگین خواهد خرید.

بایرن مونیخ 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید