ایران میزبان مسابقات قهرمانی والیبال نوجوانان پسر زیر ۱۹ سال جهان شد

فدراسیون والیبال خبر منتشر شده درمورد میزبانی ایران در دو رویداد مهم جهانی را اصلاح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سایت فدراسیون والیبال امروز در خبری اعلام کرد «فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) با میزبانی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر زیر ۱۹ سال جهان ۲۰۲۱ و مسابقات ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال جهان ۲۰۲۱ موافقت کرد.

در ایمیلی که از سوی فدراسیون جهانی والیبال برای محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران ارسال شده است، میزبانی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی پسران زیر ۱۹ سال جهان در سال ۲۰۲۱ به جمهوری اسلامی ایران واگذار شده است.

گفتنی است کشورهای بسیاری برای کسب میزبانی این رویدادها درخواست داده بودند که با تلاش‌ و پیگیری‌های محمدرضا داورزنی، فدراسیون والیبال ایران موفق شد این دو میزبانی مهم را که نقش به سزایی در کشف و بروز استعدادهای نو در والیبال کشور، ایجاد انگیزه در نسل نوجوانان و همچنین توسعه و گسترش این رشته ورزشی خواهد داشت، به دست آورد.»

حدود یک ساعت بعد از انتشار این خبر، کمیته ارتباطات فدراسیون والیبال خبر خود را اصلاح کرد. در خبر جدید سایت فدراسیون والیبال مشخص شد که میزبانی رقابت های ساحلی به ایران نرسیده است و تنها یک میزبان (قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال جهان) سهم ایران است!

 

دیدگاه تان را بنویسید