وضعیت بازار بورس و فرابورس+ جدول / 22 مهر 99

امروز (۲۲ مهر) بازار سرمایه بازار با افزایش عرضه و فشار فروش در اکثر نماد‌ها آغاز بکار کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، امروز (سه‌شنبه؛ ۲۲ مهر) بازار سرمایه بازار با افزایش عرضه و فشار فروش در اکثر نماد‌ها آغاز بکار کرد.

جدول عرضه و تقاضا در پیش گشایش بورس

T0fAnx7Kdwq1

در گروه خودرویی‌ها نماد خودرو با صف خرید بیش از ۸۴ میلیون سهم همراه شد.خساپا در قیمت ۳۰۹ تومان رشد ۱ درصدی دارد.خگستر در آستانه مثبت شدن قرار گرفت.

وبصادر و وتجارت به مدار مثبت رسیدند.بانک دی در آستانه قیمتی ۵۸۲۶ تومان بیش از ۴۰ میلیون تقاضا نشسته است.

فملی، فخوز، کاوه، فارس و فولاد کار خود را سبزپوش آغاز کردند.

خودرویی‌ها امروز پر عرضه شروع به داد و ستد کردند. خودرو و خرینگ با افزایش تقاضا همراه اند. خساپا ٬ خگستر و ختوقا نیز در میان فشار فروش حاکم بر گروه متعادل معامله می‌شوند.

در گروه فرآورده‌های نفتی شاهد شکل گیری صف خرید بیش از ۱۵۴ میلیون سهمی بروی نماد شپنا در قیمت ۱۹۵۴ تومان هستیم. شبندر در قیمت ۴۱۲۶ تومان رشد ۲ درصد دارد. شبریز در قیمت ۳۷۸۳ تومان با صف خرید همراه است. شتران رشد ۳ درصدی دارد.

در گروه فلزات اساسی نماد فولاد در قیمت ۱۷۸۲ تومان رشد ۱ درصدی دارد.فملی در قیمت ۲۸۷۹ تومان با رشد ۱ درصدی در حال داد و ستد است. ذوب در محدوده صفر تابلو مثبت دنبال می‌شود.

رشد ۷هزار واحدی نماگر بورس در ۱۰ دقیقه آغازین معاملات امروز

شاخص کل بورس تهران در ساعت ۹:۱۰ در ارتفاع یک میلیون و ۵۸۶واحد قرار گرفته است.

شپنا، شتران و اخابر بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های وپارس، سیتا و خپارس بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

صف خرید شپنا یک دور عرضه و مجددا به صف خرید بالای ۱۱۰ میلیونی نشست.

در گروه محصولات شیمیایی نماد پترول با افت ۳ درصد مواجه است. شگویا در قیمت ۱۵۸۵ تومان در حال داد و ستد است. فارس در محدوده صفر تابلو قرار دارد.شفارس و شیران همچنان پر تقاضا دنبال می‌شوند.

افزایش سرمایه ۵۰ درصدی دکپسول مورد تایید حسابرس قرار گرفت.

در این دقایق شاهد افزایش عرضه و فشار فروش در اکثریت نماد‌های تاثیر گذار هستیم. شاخص کل که در ابتدایی معاملات با رشد بیش از ۷ هزار واحد همراه بود با شدت گرفتن عرضه‌ها و سیو سود کردن برخی معامله گران از جهش دقایق ابتدایی کاسته شده و اکنون با رشد ۳هزار واحد همراه است.

شاخص هم وزن با افت بیش از ۸۰۰ واحد مواجه است.

قدرت نمایی خریداران در نماد‌های خودرو، شپنا و دارا یکم را نظاره گریم.

در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از رشد چهار هزار و ۹۸۸واحدی (۰.۳درصد) در ارتفاع یک میلیون و۵۸۴هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۰.۱درصدی مواجه شد.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به سه هزار و ۶۷۰میلیارد تومان رسید.

آخرین قیمت ۱۰۶نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۲۷۱نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۶۹ میلیارد تومان نقدینگی به بازار وارد کردند.

نماد‌های خودرو، وبملت، فملی، وتجارت، فولاد و شبندر در گروه پربیننده‌ترین‌های بورس و نماد‌های دی، شگویا، وپویا، ذوب، صبا و آریا در گروه پربیننده‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

رایانه ای‌ها هم نسبتا مثبت داد و ستد می‌شوند. رانفور٬ رتاپ٬ سپ و افرا با افزایش قیمت همراه اند. مرقام٬ مفاخر و پرداخت نیز متعادل اند. مداران پر عرضه‌ی گروه است.

خودرو مجددا آماده تشکیل صف خرید می‌شود، خساپا از صف فروش به صفر تابلو رسید.

در ساعت ۱۰:۲۰ بهبود نسبی تقاضا در بازار محسوس است و نبود فروشنده جدی در قیمت‌های کنونی با توجه به نرخ‌های بازار ارز و البته عدم خرید پرحجم می‌تواند به تعادل بازار بیانجامد.

افزایش تقاضا و جهش قیمت درنماد اخابر سهم را با صف خرید بیش از ۳۰ میلیون سهمی همراه کرد.

برقی‌ها هم با نوسان قیمت همراه اند. بپیوند٬ ونیرو٬بمپنا و آبادا با فشار فروش داد و ستد می‌شوند.بزاگرس٬ دماوند و بفجر نماد‌های مورد توجه گروه اند.وهور متعادل و منفی معامله می‌شود.

بازگشایی های وب مورد تائید ناظر بازار قرار نگرفت.

صفوف خرید شبندر، شپنا، شبریز، شتران در پالایشی‌ها به قوت خود باقی است.

در بازار امروز شاخص کل متاثر از شپنا، تاپیکو، اخابر، شتران، خودرو با رشد ۱۳۲ واحدی همراه شد. بازار با عرضه همراه شد و مجددا با رشد قیمت در بازار ارز و بهبود روند قیمتی در برخی از گروه‌ها تعادل به معاملات بازگشت.

دیدگاه تان را بنویسید