معرفی بهترین سایت های آنلاین برای طراحی دکوراسیون خانه

قبل از آن که دکوراسیون منزلتان را تغییر دهید میتوانید با مراجعه به سایت های طراحی دکوراسیون به صورت آنلاین بهترین طرح را انتخاب و پیاده سازی کنید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، اگرچه تغییر و طراحی دکوراسیون یک رشته علمی است اما برای انجام کارهای کوچک و نه‌چندان مهم هم نیازی به تحصیل در این رشته نیست. با این حال طراحی دکوراسیون مسئله نسبتا پیچیده‌ای به نظر می‌رسد که بخش عظیمی از دشواری‌های آن به طرح‌های احتمالی بازمی‌گردد. جایی که تصویر دقیقی از طرح مورد علاقه یا دکوراسیون مورد نیازتان ندارید و می‌خواهید پیش از اجرای آن، یک تصویر فرضی از آن داشته باشید. در چنین شرایطی، سایت‌های طراحی آنلاین دکوراسیون خانه از راه می‌رسند.

ایرنا نوشت: با کمک سایت‌های طراحی آنلاین دکوراسیون خانه، فرصت آن فراهم است تا هر طرحی که برای دکوراسیون خانه یا محل کارتان را دارید را ابتدا به صورت مجازی بررسی کنید و سپس آن را به کار بگیرید. با ایرنا زندگی همراه باشید تا بهترین سایت‌های طراحی آنلاین دکوراسیون خانه را بررسی کنید.

 

lanner 5D

lanner 5D

یکی از بهترین سایت‌های طراحی آنلاین دکوراسیون خانه و محل که بدون هیچ شک و تردیدی ابزارهای بسیاری را برای کاربران تدارک دیده است. با کمک این سایت می‌توانید از صفر تا صد خانه یا محل کار را با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، طراحی کنید و سپس طرح نهایی را بررسی کنید. از معماری پنجره‌ها و پله‌ها تا وسایل درون خانه؛ همه آن‌چه در طراحی خانه به آن نیاز دارید در سایت Planner 5D در دسترس است. این سرویس از اپلیکیشن‌های اندروید و آی‌اواس هم پشتیبانی می‌کند که کیفیت بهتری دارند.

 

Ikea Home Planner

 

دکوراسیون داخلی خانه یا محل کار دغدغه مهمی برای بسیاری از افراد به نظر می‌رسد. یکی از مهم‌ترین برندهای تولیدکننده محصولات و ملزومات داخلی که در سطح دنیا شناخته شده است، این ابزار را ساخته که به صورت ویژه‌ای روی دکوراسیون داخلی تمرکز کرده و به شما این فرصت را می‌دهد تا با دقت بیشتری وسایل مورد نیاز و اجسام داخلی دکوراسیون خانه یا محل کار خود را انتخاب کنید. ابزارهایی که این سرویس به شما ارائه می‌دهد، در میان همه ابزارهای طراحی آنلاین دکوراسیون خانه متمایز به نظر می‌رسد.

 

 

Ikea Kitchen Planner

Ikea Kitchen Planner

یکی دیگر از ابزارهای برند شناخته‌شده لوازم دکوراتیو و ملزومات داخلی خانه که این بار تمرکزش را روی طراحی آشپزخانه قرار داده است. با کمک این سایت می‌توانید طراحی دقیقی از آشپزخانه موردنیاز خود داشته باشید. از رنگ کابینت‌ها تا محل قرارگیری گاز و یخچال و حتی شکل دستگیره‌ها؛ همه چیز در این سایت آماده شده تا پیش از اجرای طرح موردعلاقه‌تان در آشپزخانه آن را بررسی کنید.


Autodesk Homestyler

Autodesk Homestyler

این سرویس آنلاین طراحی که توسط سازنده نرم افزارهای شناخته‌شده‌ای مانند AutoCAD, REVIT و ۳ds Studio Max توسعه پیدا کرده شاید حرفه‌ای‌ترین ابزار طراحی دکوراسیون آنلاین خانه باشد. یک مجموعه کامل و حرفه‌ای از همه آن‌چه برای طراحی دکوراسیون خانه نیاز دارید. البته که Autodesk Homestyler از امکانات اولیه هم فراتر می‌رود و شرایط طراحی خانه و ساختمان را هم برای شما فراهم می‌کند. این ابزار، یکی از ابزارهای موردعلاقه طراحان دکوراسیون داخلی است. بنابراین اگر دوست دارید در طراحی دکوراسیون تخصص بیشتری پیدا کنید، شاید این سایت یک ابزار کامل و بی‌نظیر باشد.

 

Floor Planner

Floor Planner

این سرویس آنلاین که تمرکزش را به شکل ویژه‌ای روی دفاتر کاری قرار داده در طراحی دکوراسیون داخلی محل کار یک یاری‌رسان طلایی است. با این حال برای استفاده از سرویس آنلاین Floor Planner باید در سایت آن ثبت‌نام کنید. فراموش نکنید که بخشی از امکانات سایت هم به‌صورت پولی عرضه شده‌اند. بنابراین می‌توانید با ارتقای حساب کاربری خود از امکانات بیشتری استفاده کنید.

 

دیدگاه تان را بنویسید