تمجید سرمربی ازبکستان از سردار آزمون در نشست خبری

سرمربی تیم ملی ازبکستان بعد از باخت مقابل ایران، گفت: باید بگویم ایران در این بازی عملکرد بهتری نسبت به ما داشت و برنده شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی فوتبال ایران امروز در اولین دیدار تدارکاتی خود تحت هدایت اسکوچیچ در تاشکند به مصاف تیم ملی ازبکستان رفت و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

آبراموف، سرمربی ازبکستان بعد از این باخت، گفت: واضح است ایران تیمی قدرتمند است. ما در 30 دقیقه ابتدایی بازی عملکرد بدی داشتیم. در این دیدار برای خلق فرصت مشکل داشتیم. در خلال این بازی تعدادی از بازیکنان خود را از دست دادیم.

وی افزود: ایران واقعا بازی خوبی انجام داد. من در این بازی احساس کردم ایران توانایی خوبی دارد. برنامه های تاکتیکی که در ذهن خود را داشتم را نتوانستیم در بازی پیاده کنیم. نتوانستیم در جریان بازی انتقال توپ خوبی در بین خطوط داشته باشیم و رقیب خیلی بهتر از ما عمل کرد.

سرمربی ازبکستان ادامه داد: آزمون مهاجم خیلی خوبی است و در یکی از بهترین های تیم اروپا(زنیت) بازی می کند. مدافعان ما در وهله اول اشتباه اولیه را انجام دادند و آزمون با مهارت بالایش دروزاه ما را باز کرد. باید اعتراف کنیم ما اشتباهاتی در زمین داشتیم و این به خاطر بی تجربگی برخی از بازیکنان جوان ما بود.

آبراموف در ادامه عنوان کرد: این بازی نشان داد ما کجای کار هستیم و عملکرد تیم در چه حدی است. برخی از بازیکنان ما 3 روز قبل از این بازی به ما ملحق شدند و اشتباهات ساده زیادی در این بازی مرتکب شدیم و در نهایت بازنده شدیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید