مطالبات برانکو واریز شد؟/ پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز می شود؟

به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس مطالبات برانکو را واریز کرده و تا روز دوشنبه به حساب او خواهد نشست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، باشگاه پرسپولیس در راستای اقدامات خود برای بستن پرونده مالی برانکو و اجرای آرای صادره از سوی فیفا، در روز‌های گذشته اقدام به تامین منابع مالی لازم برای انجام تعهدات مالی خود نسبت به این مربی کروات کرده است و قرار است این مبلغ تا روز دوشنبه به حساب وی در کشور عمان واریز شود.

باشگاه پرسپولیس مابقی مطالبات این مربی کروات که 784 هزار یورو است را همراه با جریمه دیرکرد آن از طریق یک صرافی که قبلا بخشی از این بدهی پرداخت شده بود را در کشور عمان به حساب برانکو واریز می کند تا قرمزها از محرومیت های پنجره نقل و انتقالات و سقوط به دسته های پایین تر در امان بمانند و پنجره کنونی این تیم که بسته بود باز شود.

باشگاه پرسپولیس پیش از این با پرداخت بدهی دستیاران این مربی کروات از طریق منابعی که در فیفا داشتن نسبت به بستن پرونده حقوقی آنها در فیفا اقدامات لازم را انجام داده بود.

با توجه به اینکه تاکنون 30 درصد از پول برانکو به وی پرداخت شده، 784هزار دلار از مطالبات وی به همراه جریمه دیرکرد این مبلغ باقی مانده که باید به حساب این مربی کروات واریز شود. طبق حکم کمیته انضباطی فیفا که به باشگاه پرسپولیس ابلاغ شد، این باشگاه فرصت زیادی برای پرداخت این مبلغ و ارائه رسید واریز آن به فیفا ندارد، در صورتی که تا تاریخ مقرر پول به حساب برانکو واریز نشود باشگاه پرسپولیس با جریمه های سنگین تری از سوی کمیته انضباطی فیفا ازجمله بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات، کسر امتیاز و حتی سقوط به دسته های پایین تر روبه رو خواهد شد.

یحیی گل محمدی سرمربی قرمزها هم در برنامه فوتبال برتر و گفت و گو با میثاقی مجری برنامه مدیران باشگاه درخواست کرد در اولین فرصت پول برانکو را بدهند تا هرچه سریع تر مشکلات و موانع مالی بازیکنان و کادر فنی هم برطرف شود.

پس از واریز مطالبات برانکو ایوانکوویچ و بسته شدن پرونده وی در فیفا پنجره نقل و انتقالاتی قرمزها باز خواهد شد و خطری هم بابت کسر امتیاز این باشگاه را تهدید نخواهد کرد.

در همین راستا طی چند روز گذشته جلسات مختلفی برگزار شد و رسول پناه جلسه ویژه ای هم با مسعود سلطانی فر برگزار کرد تا هماهنگی های لازم در این رابطه صورت گیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید