قائم مقام نساجی: فکری درصورتی که بخواهد به باشگاه دیگری برود باید ۵ برابر مبلغ قراردادش را بدهد

قائم مقام باشگاه نساجی قائمشهر می‌گوید فکری هنوز سرمربی نساجی است و درصورتی که بخواهد باشگاه دیگری را انتخاب کند، باید ۵ برابر مبلغ قراردادش را بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ایزد سیف‌ الله ‌پور در حاشیه دیدار دوستانه نساجی و ذوب آهن در پاسخ به سوالی درباره تکلیف محمود فکری سرمربی مستعفی این تیم اظهار کرد: ما امروز هم منتظر فکری بودیم که بیاید. او دیروز استعفا کرد اما باشگاه موافقت نکرد و منتظریم او بیاید ولی چون هنوز نیامده و این که به باشگاه ذوب آهن قول داده بودیم بازی دوستانه انجام دهیم، مجبور شدیم در غیاب او به کارمان ادامه دهیم.

او ادامه داد: فکری هنوز سرمربی نساجی است. ما بخش خصوصی هستیم و در قراردادی که با ایشان بسته شده بود، عنوان شد درصورتی که بخواهد باشگاه دیگری را انتخاب کند، باید پنج برابر مبلغ قراردادش را بدهد. به هر حال او محمود فکری است و کاپیتان استقلال بوده و گزینه خوبی برای سرمربی استقلال است. سوالم از باشگاه استقلال این است که آیا نمی‌ خواهند برای محمود فکری با این همه سوابق و موفقیت هزینه ای پرداخت کنند؟

قائم مقام نساجی اضافه کرد: اگر فکری نبود و یک مربی خارجی بود، حاضر بودند میلیاردها تومن هزینه کنند ولی برای محمود فکری که از فوتبالیست های اصیل استقلال است هزینه نمی کنند. البته بحث این چهار، پنج میلیارد نیست. باشگاه ابتدا تمایل ندارد که مربی خوبش را از دست بدهد. محمود فکری در باشگاه نساجی بسیار خوب عمل کرد. تیم مان از ابتدای فصل به طور کلی متلاشی شد و می دانید که کمتر از ۲۰ روز به شروع مسابقات مانده است. ما تمایلی نداریم که او را از دست بدهیم.

او با بیان این که شنیدیم که او فسخ یک طرفه انجام داده است، گفت: اگر سازمان لیگ به ما اعلام کند که فکری یک طرفه فسخ کرده است، باشگاه و هیات مدیره تشکیل جلسه می دهند و برای فردا مطمئن باشید که مربی خودمان را انتخاب خواهیم کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید