مهلت برندگان قرعه کشی خودرو تا 72 ساعت

برندگان قرعه کشی پاییزی سایپا اعلام شد، و برندگان تا 72 ساعت برای پرداخت ودیعه پیش بینی شده فرصت دارند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فهرست اسامی سومین مرحله از قرعه کشی طرح پیش فروش یکساله سایپا به منظور عرضه 14 هزار و 500 خودرو منتشر شد. برای پیش فروش شرکت سایپا پنج محصول «ساینا دنده ای»، «تیبا2»، «تیبا صندوقدار»، «سایپا 151» و «کوئیک R» را در میان محصولات پیش فروش خود قرار داده است.

اقتصاد نیوز نوشت: در این مرحله از پیش فروش 228 هزار و 487 متقاضی ثبت نام کرده اند که از این تعداد 228 هزار و 477 نفر دارای شرایط شرکت در قرعه کشی بوده اند که با این شرایط می توان گفت 990 نفر از ثبت نام کنندگان شرایط حضور در قرعه کشی را نداشتند و به این طریق از لیست ثبت نام کنندگان حذف شده اند. 

برندگان این مرحله از قرعه کشی 72 ساعت فرصت دارند تا ودیعه پیش بینی شده برای نهایی شدن درخواست خود را پرداخت کنند و مابقی قیمت خودرو نیز هنگام صدور دعوت نامه از برندگان قرعه کشی دریافت خواهد شد.

به گفته مسوولین شرکت سایپا ثبت نام کنندگان جهت مشاهده نتایج قرعه کشی تنها به سایت رسمی شرکت سایپا https://saipa.iranecar.com/list مراجعه کنند؛ چرا که در مراحل قبلی پیامک برنده شدن برای برخی از ثبت نام کنندگان ارسال نشده بود که این امر موجب حذف برخی از برندگان قرعه کشی شده بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید