تولید رباتی با قابلیت سرخ کردن 19 ماده غذایی

با شیوع کرونا لزوم خودکار کردن فرآیند طبخ موادغذایی افزایش یافته است، و به همین خاطر رباتی با قابلیت سرخ کردن 19 ماده غذایی تولید شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در ماه‌های اخیر نگرانی از ابتلاء به ویروس کرونا باعث شده تا بسیاری از مردم از مراجعه به رستوران‌ها هم خودداری کنند. لذا استفاده از ربات‌های خودکار که بدون دخالت انسان انواع اغذیه را سرخ می‌کنند نیز کسب و کار بی رونق رستوران دارها را رونق می‌بخشد.

مهر نوشت: شرکت آمریکایی میسو رباتیکس که قبلاً رباتی را برای پخت و پز همبرگر تولید کرده بود، این بار ربات سرخ کن انواع مواد غذایی را عرضه کرده است. این ربات فرایند سرخ کردن را به طور خودکار و بر مبنای خواست اپراتور انجام می‌دهد و می‌تواند این کار را با سرعت و دقت زیاد انجام دهد.

ترکیب قابلیت‌های این ربات با اپلیکیشن‌های سفارش غذا می‌تواند کل فرایند طبخ تا تحویل غذا را خودکار کند و نیاز به مداخله انسان را از بین ببرد تا امکان ابتلاء به ویروس کرونا به حداقل برسد.

برای افزایش دقت این ربات از نرم افزاری به نام ChefUI استفاده شده که تنظیم دمای محل پخت، مدت زمان سرخ کردن و نظارت بر کل این فرایند را تسهیل می‌کند. ربات یادشده انواع سبزیجات، مواد گوشتی، حبوبات و غیره را با توجه به تفاوت‌های آنها سرخ و آماده خوردن می‌کند. قیمت و زمان عرضه این ربات بعد از تکمیل آزمایش‌ها بر روی آن صورت می‌گیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید