شجاع خلیل زاده با پرسپولیسی ها در هواپیما خداحافظی کرد

ماجرای درگیری و اختلاف نظر مدافع پرسپولیس و مدیران این باشگاه وارد فاز جدیدی شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مدتی است که بین باشگاه پرسپولیس و شجاع خلیل‌زاده اختلافات مالی وجود دارد. اختلافاتی که کاملاً عیان است و هر دو طرف علیه یکدیگر به صورت رسمی مواضعی را گرفته‌اند. این اختلاف نظر و دعوا ابعاد پنهانی دارد که در ادامه به این ابعاد پرداخته شده است.

علت اختلاف و درگیری چیست؟

میزان نوشت؛‌ علت اختلاف خلیل زاده و باشگاه پرسپولیس پول است. پایه قرارداد شجاع خلیل‌زاده با پرسپولیس حدود ۲ میلیارد تومان است که با آپشن و پاداش‌ها به حدود ۵ میلیارد می‌رسد. مبلغی که برای بازیکنی در سطح شجاع ناچیز به نظر می‌رسد، مخصوصا وقتی شنیده می‌شود مدافعانی به مراتب ضعیف‌تر از خلیل زاده در تیم‌های دیگر مبالغ بیشتری را گرفته‌اند. مدافع پرسپولیس انتظار دارد که پایه قراردادش با این تیم به حداقل ۴ میلیارد برسد تا با آپشن و پاداش قرار شجاع با پرسپولیس بیشتر شود.

باشگاه خواستار مذاکره با شجاع

در این بین مدیران باشگاه پرسپولیس معتقد هستند که خلیل‌زاده با پرسپولیس قرارداد دارد و اگر بنا است این قرارداد بیشتر شود باید مذاکره شود. البته مدیران باشگاه پرسپولیس تاکید دارند که قرارداد شجاع واقعا کم است اما برای بیشتر شدنش باید مذاکره کرد نه دعوا!

شجاع می‌تواند از پرسپولیس جدا شود

با اینکه خلیل زاده با پرسپولیس ۲ سال دیگر قرارداد دارد، اما بندی در قراردادش وجود دارد که با پرداخت مبلغی (که کم هم نیست) می‌تواند از پرسپولیس جدا شود. البته باید دید آیا باشگاهی خارجی وجود دارد که هم پول رضایت نامه شجاع را پرداخت کند و هم به او پول خوبی بدهد. در حالی که سن خلیل‌زاده کم نیست و البته سابقه ملی زیادی هم ندارد.

واکنش بقیه پرسپولیسی‌ها چیست؟

یکی از نگرانی‌های مدیران باشگاه پرسپولیس این است که اگر قرارداد شجاع را بیشتر کنند (که البته حق این بازیکن است) بقیه بازیکنان هم ممکن است چنین درخواستی داشته باشند. هرچند پیش از این محمدحسین کنعانی‌زادگان هم خواستار افرایش قراردادش شده بود.

شجاع با پرسپولیسی‌ها خداحافظی کرد!

بعد از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا، شجاع خلیل زاده در اینستاگرام به طوری علنی به باشگاه حمله کرد و چند بازیکن هم او را همراهی کردند. پس از این اتفاق شجاع خلیل‌زاده در هواپیما با پرسپولیسی‌ها خداحافظی می‌کند و می‌گوید بعد از اردوی تیم ملی به پرسپولیس نمی‌آید!

به جای دعوا مذاکره کنید!

در شرایطی که پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده و قاعدتا همه چیز باید خوب باشد، اما دعوای شجاع و باشگاه پرسپولیس کام همه پرسپولیسی‌ها را تلخ کرده است. در این بین شجاع خلیل‌زاده و باشگاه پرسپولیس به جای رژه رفتن روی اعصاب هواداران و دعوا باید باهم مذاکره کنند تا همه چیز ختم به خیر شود. شجاع بازیکن بسیار مهمی برای پرسپولیس است و باید نسبت به عملکردی که برای پرسپولیس دارد باشگاه حق او را بدهد، از آن طرف خلیل‌زاده هم باید مراعات هواداران و باشگاه را کند و با مذاکره و نه دعوا مشکلات را حل کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید