نشست خبری یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛

سرمربی الاهلی: برای داربی محلی عربستان آماده‌ایم/ مقابل تیم قدرتمندری بازی داریم

سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان گفت: بازیکنانم را برای بازی با النصر آماده کرده‌ام و می‌دانم مقابل تیم قدرتمندی بازی خواهیم داشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ولادان میلویویچ، سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان در نشست خبری پیش از دیدار با النصر عربستان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در مرحله اول حذفی در وقت اضافی یک بازی دشوار را بردیم. بازیکنانم را برای این بازی مهم آماده کرده‌ام. تیم قدرتمندی را روبه‌روی خود خواهیم داشت. می‌دانیم چه کاری باید انجام دهیم و با تمام توان مقابل النصر روبه‌رو خواهیم شد تا سرافراز از این دیدار بیرون بیاییم.

وی افزود: اصلاً به این مسئله فکر نمی‌کنیم که همه النصر را قدرتمندتر از ما قلمداد می‌کنند. النصر بازیکنان قدرتمندی دارد، به‌خصوص مهاجم آنها. ما هم بازیکنان خوبی داریم. السومه از مصدومیت بازگشته و هنوز نمی‌تواند با تمام توانش در میدان ظاهر شود، اما او بازیکنی است که علیرغم آسیب دیدگی‌اش می‌خواهد در میدان ظاهر شود که خود نشانه قدرت تیمی ماست.

سرمربی الاهلی تصریح کرد: با مربی النصر هم عقیده هستم که این یک دربی محلی عربستان است و جزئیات خیلی کوچکی ما را از آنها و آنها را از ما متمایز می‌کند. من به تیمم اعتقاد دارم و می‌دانم که آنها در این دیدار حساس بهترین نمایش خود را در زمین ارائه خواهند داد.

میلیویویچ در پایان گفت: در آخرین بازی حسین عبدالغنی پیرترین بازیکنی شد که در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شد. تجربه او غیر قابل انکار است. او سه بار در جام جهانی بازی کرده است. در تمرینات همپای بازیکنان جوان تلاش می‌کند. در سوی دیگر ما شش بازیکن زیر 19 سال در تیم داریم که آنها می‌توانند با الگو قراردادن حسین عبدالغنی در داخل و خارج از زمین، به زودی به بازیکنان کاملی برای الاهلی تبدیل شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید