نشست خبری سرمربی السد پس از شکست مقابل پرسپولیس؛

ژاوی:‌ فوتبال روی ناعدالتی خود را به ما نشان داد/ بابت اشتباهات کوچکمان،‌ تاوان سنگینی دادیم

سرمربی السد گفت: بازی را اختیار داشتیم ولی به دلایل کوچک شکست خوردیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ تیم فوتبال پرسپولیس امشب  در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا به مرحله یک چهارم صعود کند.

ژاوی در نشست خبری این بازی گفت: فوتبال روی ناعدالتی خود را به ما نشان داد. در اکثر بازی زمام را اختیار داشتیم ولی به دلایل کوچک بازی را باختیم.

وی افزود: قبل از این بازی به بازیکنانم هشدار داده بودم هر اشتباهی در این بازی به منزله حذف از لیگ قهرمانان آسیا است. ما اشتباهات کوچکی کردیم و تاوان سنگینی دادیم.

سرمربی السد ادامه داد: ما تا دقایق پایانی بازی تمرکز خود را از  دست ندادیم. تنها یک اشتباه ما را از این رقابت ها حذف کرد. این طبیعت فوتبال است شما اگر برنده نباشید بازنده خواهید شد. واقعا جای تاسف دارد که در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی آسیا تکنولوژی کمک داور ویدئویی(VAR) وجود ندارد. اگر VAR  در این بازی بود می توانست نتیجه به نفع ما باشد. می دانیم کار داوران بسیار سخت است اما VAR  کمک زیادی به آنها می کند.

اسطوره باشگاه بارسلونا عنوان کرد: بهترین مسابقه را باید در آسیا امروز ارائه می کردیم. باید بهترین شرایط برای برگزاری این رقابت ها باشد ولی در دیدار امروز ما بهترین شرایط خود را نداشتیم. باید واقعیت را بپذیریم ما در دیدار با پرسپولیس با دلایلی کوچک شکست خوردیم. ما توپ و میدان را در اختیار داشتیم و از لحاظ فوتبالی از پرسپولیس بهتر بودیم اما با اشتباهات کوچک شکست خوردیم. باید از این باخت درس بگیریم تا در آینده بهتر عمل کنیم.

سرمربی السد ادامه داد: همه دیدند چه اتفاقی در زمین بازی افتاد. برای السد یک پنالتی گرفته نشد و این غیرمنصفانه است. به دلیل نبود VAR  ما در این بازی شکست خوردیم. این یک واقعیت است و ما باید آن را بگوییم.

ژاوی درباره اینکه در آینده السد چطور به فینال این رقابت ها برسد، گفت: من کمی به شانس بیشتر نیاز داریم. ما در این بازی بدشانس بودیم.در سال‌های گذشته احیانا نیاز به ذهنیت برد داشتیم ولی اکنون تنها راه برای رسیدن به مراحل نهایی فشار زیاد به رقبا است. از این باخت ناراحتم و باید در آینده جبران کنیم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید