آتش سوزی در اهواز/ آتش‌نشانان جان 23 تن را نجات دادند

امروز در اهواز واحد مسکونی در طبقه پنجم مجتمع مسکونی دچار حریق شد و آتش‌نشانان موفق شدند تعداد ۲۳ نفر از ساکنان و افراد گرفتار در میان دود را از راهروها و واحدهای مسکونی از ساختمان خارج کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، از نجات ۲۳ شهروند در یک حادثه آتش‌سوزی در یک مجتمع ۵ طبقه خبر داد.

ابراهیم قنبری اظهار کرد: امروز پنجم مهرماه ساعت ۱۵ با اعلام خبر آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی پنج طبقه در منطقه کیانپارس، آتش‌نشانان همزمان از پنج ایستگاه آتش‌نشانی با تجهیزات پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس آتش‌نشانی اهواز تشریح کرد: با رسیدن به محل حادثه و بررسی موضوع، یک واحد مسکونی در طبقه پنجم مجتمع مسکونی دچار حریق شد و دود بسیار غلیظی طبقات ساختمان را فراگرفته بود.

قنبری افزود: آتش‌نشانان با در اختیار داشتن تجهیزات و دستگاه تنفسی و استفاده از لوله‌های آب‌رسان، مشغول مهار شعله‌های آتش شدند و همزمان گروه نجات با تلاش‌های مستمر و جستجو، موفق شدند تعداد ۲۳ نفر از ساکنان و افراد گرفتار در میان دود را از راهروها و واحدهای مسکونی از ساختمان خارج  کنند.

وی در پایان ضمن اشاره به علت حادثه و مصدومان عنوان کرد: علت آتش‌سوزی با اعلام نظر کارشناسان، اتصال برق کولر دو تیکه بوده است.  و تنها مصدومان این حادثه، یک زن ۵۰ ساله و یک از آتش‌نشان، بود که به اورژانس منتقل شدند.

دیدگاه تان را بنویسید