رونمایی شرکت اپل از سرویس Apple One

شواهدی دیده میشود مبنی بر اینکه شرکت اپل قصد دارد تا بعضی از این سرویس ها را تحت سرویس یکپارچه ای به نام Apple One درآورد.

لینک کوتاه کپی شد
جی پلاس، امروزه تعداد سرویس هایی که شرکت اپل برای کاربران خود ایجاد کرده است هر روز بیشتر و بیشتر میشود؛ برای مثال میتوان به دو سرویس Apple Music و Apple TV Plus اشاره کرد. حال شواهد بیشتری دیده میشود مبنی بر اینکه شرکت اپل قصد دارد تا بعضی از این سرویس ها را تحت سرویس یکپارچه ای به نام Apple One درآورد.

اپل

سایت طلا نوشت: این شواهد جدید از طریق کدی که سایت 9to5Mac پیدا کرده و همچنین سایت MacRumors دامینی را با این اسم پیدا کرده است، مشاهده شده است. هرچند تا زمان معرفی رسمی و یا گزارش های بسیار بیشتر نمیتوان به طور مشخص تمام خصوصیات این سرویس را نشان داد.

 گزارش های قبلی ای که توسط یک منبع از داخل شرکت منتشر شده بود، بیان کرده بود که شرکت اپل قصد دارد تا پکیج های متفاوتی را برای کاربران خود ایجاد کند؛ برای مثال بیان شده بود که پکیج پایه دارای سرویس های صوتی و تصویری این شرکت خواهد شد و در صورت پرداخت هزینه ی بالاتر میتوان به سرویس Apple Arcade و یا حتی فضای ابری این شرکت یعنی iCloud دسترسی پیدا کرد.

اپل

 حتی ممکن است شما بتوانید سرویس هایی که میخواهید و زمانی که میخواهید از آن استفاده کنید را مشخص کرده و نسبت به آن سرویس Apple One را تهیه نمایید. همچنین شایع شده است که شرکت اپل قصد دارد تا یک سرویس عضویتی دیجیتال برای تحلیل و بررسی سلامتی کاربران خود ایجاد نماید؛ این سرویس بسیار شباهت به سرویس هایی دارد که شرکت هایی چون Fitbit و Peloton عرضه کرده اند.

 به نظر میرسد که تنها ویژگی این سرویس آن خواهد بود که میتوانید با هزینه ی بسیار پایین تر عضویت سرویس های دیگر شرکت اپل را داشته باشید و اینگونه هزینه بسیار کمتری را نسبت به خرید جداگانه هرکدام خواهید داشت. 

 

دیدگاه تان را بنویسید