نتایج تست کرونای بازیکنان پرسپولیس اعلام شد

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد تاکنون جواب تست کرونای ۹ نفر از اعضای تیم اعلام نشده است، اما پاسخ تست سایر افراد منفی بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، علیرضا حقیقت، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌و‌گو با رسانه رسمی این باشگاه درباره جواب تست کرونای اعضای تیم پرسپولیس در دوحه اظهار داشت: ما قبل از اینکه وارد دوحه شویم، دو سری تست کرونا داشتیم که خوشبختانه همه آن‌ها منفی بود. بلافاصله پس از ورود به دوحه هم دوباره از تمام اعضای تیم تست کرونا گرفته شد که هنوز جواب تست 9 نفر از اعضا اعلام نشده ولی تست مابقی افراد منفی شده است.

وی افزود: ما در دوحه مشکلاتی مثل کمبود تنوع غذایی و عدم توانایی کادرفنی برای خروج از هتل داریم، اما سعی می‌کنیم تنوع غذایی را بیشتر کنیم تا به لحاظ تغذیه بچه‌ها کمتر دچار مشکل شوند. ما هر 4 تا 6 روز هم قرار است تست کرونا  بدهیم تا بهتر بتوانیم سلامت بازیکنان را کنترل کنیم.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مصدومیت مهدی عبدی و کمال کامیابی‌نیا نیز توضیح داد: مهدی عبدی چند روز پیش از حضور در دوحه دچار پیچ‌خوردگی مچ پا شد و خوشبختانه با تلاش کادر پزشکی بعد از چند روز به تیم بازگشت. او الان با تیم تمرین می‌کند و در کنارش با کادر پزشکی هم کار می‌کند.

حقیقیت گفت: کامیابی‌نیا هم دچار کشیدگی همسترینگ پا شده بود و از چهار روز پیش به تمرینات گروهی اضافه شده است و در کنار آن با تیم پزشکی هم کار می‌کند. سعی ما بر این است که با توجه به کمبود وقت، به صورت موازی کارهای پزشکی و تمرینی کامیابی‌نیا را پیش ببریم.

وی در پایان گفت: مهدی شیری هم دچار کشیدگی همسترینگ پا شد و سعی کردیم او را همراه خود به کشور قطر بیاوریم، ولی با توجه  به اینکه امکانات درمان در دوحه به اندازه تهران نبود، تصمیم بر این شد که این بازیکن در تهران تمریناتش را دنبال کند و سپس به تیم اضافه شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید