برگزاری نخستین جشنواره «هنر زنده است» با حضور رضا کیانیان و کمال تبریزی

نخستین دوره جشنواره «هنر زنده است» به شکل رقابتی از ۳۰ بهمن‌ لغایت ۱۰ اسفند امسال، در چهار بخش فیلم، تئاتر، موسیقی و دیجیتال آرت برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، جشنواره سراسری «هنر زنده است» در چهار بخش فیلم، تئاتر، موسیقی و دیجیتال آرت، باهدف حمایت و معرفی نسل جوان و جدید هنرمندان، به شکل رقابتی در شبکه‌های اینترنتی اجرا خواهد شد.

جشنواره «هنر زنده است» با ایجاد بستری مناسب برای رشد و بالندگی هنرمندان جوان و علاقه‌مند در شرایط امروز جامعه هنری که پاندومی ویروس کرونا محدودیت‌های فراوانی را ایجاد کرده است، سعی بر آن دارد تا غبار دلسردی و افسردگی را از چهره هنرمندان جوان پاک کند. این جشنواره جامع هنری، امکانی را فراهم می‌کند تا هنرمندان علاقه‌مند در عرصه‌های مختلف هنری چون نمایشگران، خوانندگان، نوازندگان، فیلم‌سازان و هنرمندانی که زبان بیان‌شان متکی به موبایل و ابزار نوظهور است، بتوانند در آن شرکت کرده، به رقابت پرداخته و معرفی شوند.

جشنواره «هنر زنده است» در اولین دوره برگزاری خود در چهار بخش سینما، تئاتر، موسیقی و دیجیتال آرت با محوریت معرفی استعدادهای ناشناخته در سراسر کشور به شکل رقابتی از طریق شبکه‌های ارتباطی اینترنتی برگزار می‌شود.
هیئت مؤسس این جشنواره، متشکل از بهروزغریب‌پور، محمدمهدی عسگرپور و مازیار رضاخانی است.

بنابر انتخاب هیئت مؤسس، اعضای شورای سیاست‌گذاری این جشنواره را کمال تبریزی، محمدمهدی عسگرپور، رضا کیانیان، سیف‌الله صمدیان، فردین خلعتبری، کیانوش غریب‌پور، سیدجمال هادیان، مازیار رضاخانی و بهروز غریب‌پور تشکیل می‌دهند.

نخستین دوره جشنواره «هنر زنده است» به شکل رقابتی با مشارکت موسسه فرهنگی هنری «مربع یازده»، حمایت مادی بخش خصوصی و حمایت معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۳۰ بهمن‌ لغایت ۱۰ اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید